کد خبر: ۳۳۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۴ 23 November 2016
به گزارش تابناک یزد، استاندار یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه ایجاد مرکز سرمایه‌گذاری یزد، گفت: زمینه‌های جذب سرمایه‌گذار خارجی در یزد فراهم است.

 سیدمحمد میرمحمدی  در نشست سرمایه‌گذاری استان یزد اظهار داشت: گزارشی که در این نشست ارائه شد نشان دهنده تقاضای سرمایه‌گذاران خارجی برای حضور در استان یزد است.

وی با اشاره به اینکه مرکز سرمایه‌گذاری استان یزد می‌تواند زمینه توسعه سرمایه‌گذاری خارجی را در استان فراهم کند، عنوان کرد: مواردی که در ارتباط با سرمایه‌گذاری خارجی هست، پیش از صدور مجوز اعتبارسنجی لازم می‌شود تا جلوی سوء استفاده برخی افراد از فرصت‌های موجود گرفته شود.

استاندار یزد با اشاره به اینکه این مرکز می‌تواند نهاد بسیار موثری در جذب سرمایه‌گذار و توسعه سرمایه‌گذاری در استان یزد باشد، عنوان کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان یزد هم بسیار گسترده و زیاد است.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: در حوزه انرژی خورشیدی، بهداشت و درمان، معادن، صنایع های‌تک، توسعه علم و فناوری با توجه به استعداد نیروی انسانی استان یزد ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای در استان وجود دارد.

وی افزود: در زمینه تامین آب هم مشخص است که هرچه کار و سرمایه‌گذاری در این زمینه صورت گیرد، استان یزد نیاز دارد و از جمله سرمایه‌گذاری‌های زیرساختی استان به حساب می‌آید.

استاندار یزد یکی از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان یزد را گردشگری دانست و گفت: در زمینه گردشگری و جذب گردشگر در استان هم ظرفیت بسیار ویژه‌ای دارد که می‌توان به جذب سرمایه‌گذار در این حوزه پرداخت.

میرمحمدی به مشخص شدن فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان یزد اشاره کرد و با تاکید بر لزوم توجه به افزایش صادرات در استان یزد عنوان کرد: باید در زمینه افزایش کمی و کیفی صادرات در یزد هدف گذاری لازم انجام و در راستای آن قدم برداشته شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار