کد خبر: ۳۳۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ 26 November 2016
به گزارش تابناک یزد،یادواره 70 شهید ورزشکار شهرستان یزد با حضور مسئولان، خانواده معزز شهدا، روسا هیئت‌های ورزشی، ورزشکاران و عموم مردم در حسینیه ثارالله یزد برگزار شد.
 "محمدعلي طالبي" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در اين مراسم با بیان این که شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند، تأکید کرد: جوانان تلاش کنند كه زندگی شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وي گفت: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و بر این اساس همه ما باید ادامه‌دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ و کیان از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم‌.

معاون استاندار، توجه جوانان و نوجوانان را به پیام شهدا در راستای حفظ انقلاب و ایجاد امنیت در جامعه مورد تأکید قرار داد و افزود: ما باید از خودگذشتگی، ایثار و فداکاری شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وي شهیدان را پرچم‌داران همیشگی انقلاب خواند و اظهار کرد: جامعه ورزشکاران در دوران دفاع مقدس حضور فعال داشته ‏اند و شهدا، سند افتخار ورزش کشور ما و پهلوانان واقعی انقلاب اسلامی هستند و ما نیز باید رهروان خوبی برای راه شهیدان باشیم.

طالبی به تاثیر پذیری جوانان ورزشکار از دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ورزشکاران باید با الگو پذیری از شهداء ورزشکار باعث افتخار ایران و جامعه اسلامی شوند.

"مسعود شريعتي" مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد نيز در این مراسم با تشکر از برگزاركنندگان اين یادواره، گفت: اقتدار ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و حماسه‌سازی‌های شهداست که یاد و خاطره آنها هیچ گاه برای مردم فراموش نخواهد شد.

وي رسالت‌های مهم همگان در عرصه کنونی را ترویج فرهنگ ناب شهادت در جامعه دانست و گفت: همگان باید در انتقال فرهنگ ناب شهادت به نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان تلاش کنیم.

شريعتي با اشاره به اینکه برگزاری یادواره های شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان از اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید است، تصریح کرد: شهدای ورزشکار که روزی برای این کشور در عرصه‌های ورزشی افتخار آفرین بودند، الگوی بسیار مناسبی برای تمامی ورزشکاران هستند که جامعه ورزشی باید با الگو قراردادن رفتار این شهدای ورزشکار در راستای حفظ ارزش‌های و آرمان‌هایی که شهدا به خاطر آنان جان خود را نثار کردند، تلاش کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار