شهردار یزد با اشاره به اجرای طرح کف‌سازی خیابان قیام گفت: پارکینگ جدید برای کسبه در این خیابان احداث می‌شود.
کد خبر: ۳۳۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 29 November 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا عظیمی‌زاده اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری یزد مکان‌یابی احداث پارکینگ در این خیابان را دنبال می‌کند تا پس از آن پارکینگ جدید در خیابان قیام احداث شود.

وی با بیان اینکه شهرداری با اجرای پروژه‌های خود تاکنون موجب رونق در شهر و کسب و کارها شده است، ادامه داد: قطعاً اجرای طرح کف‌سازی خیابان قیام نیز موجب رونق خواهد شد و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

شهردار یزد اضافه کرد: در حال حاضر کسبه و مغازه‌داران در خیابان قیام از کنار خیابان به عنوان ظرفیتی برای پارک خودرو بهره‌مند هستند که با اجرای کف‌سازی در این مسیر پارکینگی احداث خواهد شد تا دغدغه کسبه این خیابان نیز رفع شود.

وی با بیان اینکه کسبه خیابان می‌توانند مکانی را به عنوان پارکینگ معرفی کنند افزود: چنانچه بازاریان محلی را به عنوان پارکینگ به شهرداری معرفی کنند قطعاً اقدامات لازم در این زمینه اجرایی می‌شود.

عظیمی‌زاده اظهار داشت: با شناسایی محل پارکینگ و اقدامات کارشناسی نسبت به تملک محل معرفی شده و احداث پارکینگ اقدام خواهد شد.

وی ظرفیت فعلی پارک خودرو در خیابان قیام را بیش از 300 دستگاه خودرو برشمرد و گفت: شهرداری برای احداث پارکینگی با این ظرفیت مشکلی ندارد و پس از شناسایی و جانمایی پارکینگ نسبت به احداث آن اقدام خواهد کرد.

شهردار یزد در خصوص آغاز عملیات اجرایی کف‌سازی خیابان قیام به فارس گفت: مقدمات کار فراهم شده و به زودی اجرایی خواهد شد تا پیش از فرارسیدن روزهای پایانی سال، کف‌سازی خیابان قیام نیز به پایان برسد.

وی عنوان کرد: این اطمینان را به بازاریان و کسبه خیابان می‌دهیم که اجرای طرح مانع کسب و کار آن‌ها نشده بلکه رونق بیشتری را به خیابان بدهد.

عظیمی‌زاده با بیان اینکه پروژه‌های شهری یکی از موضوعاتی است که عملکرد شهرداری را نشان می‌دهد افزود: توجه به کیفیت و سرعت در اجرای پروژه‌ها مورد توجه است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرجان ایزدنیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
متاسفم، هم به عنوان یک شهروند یزدی و هم به عنوان یک دانشجوی علوم اجتماعی ، متاسفم که شهرم تمام دارایی خود را به مسئولینی داده که خالی از بصیرت و نگاه جمع گرایانه بدون دید عمیق بر تاثیرات سازه های بی معنایشان بر شهر کوچک فکر میکنند و به جرات میگویم گاهی فکر نمیکنند!!! امروز برنامه ی رصد از سیمای یزد به خوبی نشان داد که همچنان تصمیمات یک شهر جهانی را نهایت جمع 3 نفره ای میگیرد که خود را عقل کل میداند!!! لحن تمسخر آمیز و نگاه دیکتاتور مآبانه ی آقایان شهر و مردم را به فنا داده و میدهد و ما هنوز شورای شهری داریم که حتی شورا نیست شهرداری که .... تیم کارشناسان اجتماعی که همهی دنیا حرف اول را در معماری میزنند اینجا طنز است. تنها دارایی شهر خانه های 100 ساله در طرح پارکینک و نابودی برای ماشین و بعد نابودی فضاو شریان عبور مردم برای عابران پیاده!!!! سوال اصلی درخصوص طرح است عابر پیاده در جریان های فرعی خیابان نفس میکشد سالها همانطور که باید ساختن پیاده رو در وسط خیابان برای کدام عابر؟؟؟؟؟
مزحک و طنز و ..... واااااای که چقدر متاسفم کاش چهره ی شهر را ، حافظه ی مردم را نخراشیم با این بهسازی های مزحک و بی معنی که صرفاً کاری کرده باشیم و پولی از طرح بگیریم.
امروز مسئولی گفت نیازی به مصوبه قانونی نبود من خودم تصمیمات لازم را با دو نفر از اعضایی که نظرشان شرط است تلفنی هماهنگ کردم!!!!
سوال آخر تا کی این شهر تاوان بدهد؟؟؟ بس کنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار