بخشدار مرکزی مهریز گفت: تامین آب شرب مردم در مناطق مختلف در بخش مرکزی این شهرستان یک موضوع حیاتی است و همواره مورد تاکید دولت است.
کد خبر: ۳۳۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳ 01 December 2016
به گزارش تابناک یزد،مهدی دهقان زاده در جمع مردم روستای گهور منشاد و مدوار از توابع بخش مرکزی مهریز ضمن گفت و گو با دهیاران و شوراهای اسلامی افزود: کمبود آب شرب از مسائل مهم اکثر روستاهای مهریز است.
وی ادامه داد: در این خصوص با همکاری مسئولان آب و فاضلاب روستایی و همراهی مردم و پیگیری دهیاران و شوراهای اسلامی در روستاها برای حل مشکل کارهایی انجام گرفته است.
بخشدار مرکزی مهریز خاطر نشان کرد: مشکل آب شرب و کشاورزی در سطح مناطق روستایی در بخش مرکزی مهریز وجود دارد که بخشی با صرفه جویی و بخشی نیز با همت و پیگیری مرتفع می شود.
دهقان زاده گفت: دولت به جد پیگیر نیازهای مناطق روستایی بخصوص معضل کمبود آب که در سال های اخیر بخاطر خشکسالی های مداوم گریبانگیر مردم این مناطق شده می باشد.
وی تصریح کرد: حل مسائل با همراهی آحاد مردم و پیگیری دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی قابل حل و فصل است و امیدواریم بتوانیم وظایف خود را در قبال مردم سخت کوش و فداکار انجام دهیم .
در این نشست های صمیمی مردم و دهیاران به طرح نظرها و پیشنهادهای خود در مسائل مختلف پرداختند که مقرر شد توسط بخشدار با همکاری مسئولان اجرایی شهرستان مهریز پیگیری شود.
شهرستان مهریز 44 روستای دارای دهیاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار