همايش خیران و توسعه اجتماعی در روزهای ۲۴ و ۲۵ آذرماه و با حضور خیران و مسئولان كشوری به ميزبانی استان يزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۸۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶ 05 December 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدعلی طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در در نشست هم‌انديشی خيران استان که استاندار یزد نیز حضور داشت، اظهار کرد: برگزاری همایش کشوری خیران به میزبانی استان یزد در پایان آذرماه فرصت ارزشمندی است که با حضور خیران سراسر کشور، جنبه‌های گوناگون آسيب‌های اجتماعی و ضرورت بهبود اين شرايط با استفاده از توانمندی‌های مردمی شناسايی شود.
طالبی افزود: برنامه‌ها و كارگروه‌هايی پيرامون موضوعات اجتماعی از سوی وزارت كشور برای اين همايش برنامه ريزی شده تا فرصت تبادل نظر و هم انديشی در زمينه‌های گوناگون فراهم آيد.
وی با اشاره به ظرفیت‌ها و اقدامات اثرگذار خیران استان در زمينه گوناگون يادآور شد: مسائل اجتماعی و كنترل آسيب‌های اجتماعی يكی از موضوعات مهم و مورد تاكيد مقام معظم رهبری است و كوشش خیران برای پرداختن به اين موضوع می‌تواند در بهبود شرايط و حل آن بسيار تاثير گذار باشد.
معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: همايش پيش رو زمينه‌ای برای شناسايی نيازهای اجتماع و اقدامات موثری كه خیرين می‌توانند در اين زمينه انجام دهند را فراهم می‌آورد و بايد همه كوشش خود را برای بهره مندی موثر از اين فرصت ارزشمند به كار بگيريم.
خيران ظرفيت بزرگ اجتماعی در بهبود شرايط جامعه  
مجید جوادیان زاده، مديركل دفتر  امور اجتماعی و فرهنگی استانداری يزد نيز در اين نشست گفت: همایش خیران و توسعه اجتماعی از دو سال پيش با توجه به اينكه خیران از بزرگترين ظرفيت‌های اجتماعی به شمار می‌روند با هدف آشنايی با مسائل و مشكلات روز در دستور كار قرار گرفته است.
جوادیان زاده برگزاری اين همايش را فرصتی برای مطرح شدن مسائل و مشكلات روز جامعه با حضور خیران دانست و افزود: ورود خیران به موضوعات اجتماعی می‌تواند در بهبود بسياری از دغدغه‌ها و آسيب‌ها موثر واقع شود.
وی يادآور شد: موضوع بهبود آسیب‌های اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری مورد تاكيد قرار گرفته و بايد بخش‌های اجتماعی و دولتی در زمينه طلاق، فساد و فحشا، حاشیه نشینی و اعتياد به عنوان چهار محوری اصلی آسيب‌های اجتماعی برنامه ريزی و اقدام موثر انجام دهند.
مديركل دفتر  امور اجتماعی و فرهنگی استانداری يزد تصریح کرد: همايش خیران و توسعه اجتماعی كه در روزهای ۲۴ و ۲۵ آذرماه و با حضور خیران و مسئولان كشوری به ميزبانی استان يزد برگزار می‌شود، فرصتی موثر برای هم انديشی و آشنايی با ظرفيت‌ها و توانمندی‌های گوناگون و نيز برای بهبود مسائل اجتماعی به شمار می‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار