شهردار یزد با اشاره به خواسته بازاریان در تکمیل پروژه کف‌سازی خیابان قیام گفت: پروژه خیابان قیام تا نیمه بهمن به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۳۳۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 07 December 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا عظیمی‌زاده در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اعتراض بازاریان یزد در اجرای این پروژه اظهار داشت: با آغاز عملیات اجرای پروژه کف‌سازی خیابان قیام نگرانی بازاریان در زمینه تکمیل این پروژه اعلام شد اما بر اساس برنامه‌ریزی‌های انچام شده پروژه خیابان قیام تا نیمه بهمن به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه در زمینه احداث پارکینگ به بازاریان قول‌هایی داده شده ادامه داد: حتی اعلام شده بود محلی را برای احداث پارکینگ پیشنهاد کنند و آمادگی احداث پارکینگ را داریم.

شهردار یزد با بیان اینکه اعتبار احداث پارکینگ و تملک زمین آن نیز در نظر گرفته شده است عنوان کرد: 70 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای این پروژه کنار گذاشته شده که بخشی از این مبلغ برای احداث پارکینگ است.

وی با بیان اینکه منتظر اعلام مکان و معرفی مالک هستیم اظهار داشت: اطمینان می‌دهیم که بلافاصله پس از معرفی ملک و مکان مورد نظر برای پارکینگ، کار تملک و احداث آن نیز آغاز شود.

عظیمی‌زاده با اشاره به نیاز بازار برای استفاده از پارکینک در زمان اجرای طرح در خیابان قیام تصریح کرد: همچنین مقرر شده تا پارکینگ ملااسماعیل به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار گیرد تا از این‌ طریق بخشی از مشکل مردم در زمینه پارکینگ نیز رفع شود.

وی با بیان اینکه آسفالت این خیابان کیفیت خوبی ندارد و نیاز به تخریب و نوسازی آسفالت بوده است گفت: اجرای این طرح نزدیک به 20 سال معطل مانده اما اجرای هر طرحی در این خیابان بدون مسدودسازی مسیر انجام خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار