سید ابوالفضل موسوی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی که پیگیر حل و فصل مشکلات تیم فولاد یزد است ،گفت: محمود امیری همچنان سرمربی فولاد یزد است و به کار خود ادامه می دهد.
کد خبر: ۳۴۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ 11 December 2016
به گزارش تابناک یزد،در برخی سایت های خبری استان یزد نامه ای با مهر و امضای باشگاه فولاد یزد مبنی بر قطع همکاری آن این باشگاه با سرمربی کنونی فولاد یزد منعکس شده است.
سیدمرتضی قبله زاده که به نمایندگی موسوی در استان یزد مشکلات تیم فولاد را دنبال می کند   افزود: نوشتن نامه از طرف هیات مدیره ای که چند ماه است استعفا داده و بلاتکلیف است هیچ جایگاه قانونی ندارد.
وی ادامه داد: آن هیات مدیره بخاطر تغییر و تحولاتی که در باشگاه فولاد یزد در جریان است در حالت معلق است بنابراین هم اکنون نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی پیگیری مسائل تیم هستند.
این مسئول اظهار داشت: با صلاحدید نماینده مردم یزد و اشکذر همچنان محمود امیری با قوت به کار خود در تیم فوتبال فولاد یزد ادامه می دهد و در این خصوص مشکلی نیست.
قبله زاده گفت: تمرینات تیم فولاد یزد برای ادامه لیگ آزادگان با حضور کادر فنی کنونی و بازیکنان انجام می گیرد و امیدواریم با همت و همکاری همه شاهد موفقیت این نماینده استان در مسابقات باشیم .
وی افزود: نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با قوت حامی کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال فولاد یزد در ادامه رقابت های فوتبال قهرانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور هستند.
هم اکنون تیم فولاد یزد با 13 امتیاز در مکان شانزدهم لیگ آزادگان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار