مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی استان یزد به هشت سال زمان نیاز است.
کد خبر: ۳۴۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱ 13 December 2016

به گزارش تابناک یزد،مسعود شریعتی  در نشست هم‌اندیشی خیران ورزشی‌ساز استان یزد با اشاره به اینکه آمار پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در استان یزد بالا است، اظهار داشت: در حال حاضر 77 طرح نیمه‌تمام ورزشی در استان یزد وجود دارد که تاکنون 17 طرح با کمک خیران یا واگذاری به بخش خصوصی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بقیه طرح‌ها نیز به تدریج و با کمک خیران و بخش خصوصی تکمیل خواهد شد، عنوان کرد: برای تکمیل این طرح‌ها به هشت سال زمان نیاز است.

شریعتی، هزینه‌های مورد نیاز برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها را بالا دانست و تاکید کرد: دولت به طور قطع به تنهایی قادر به تکمیل این پروژه‌ها نخواهد بود و نیازمند یاری و همراهی خیران در این زمینه هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد یادآور شد: در حال حاضر در 20 مورد از پروژه‌ها نیز خیران وارد شده‌اند و امیدواریم با همکاری خیران ورزشی‌ساز، علاوه بر اینکه باقیات الصالحات ارزشمندی از آنها بر جای می‌ماند، بتوانیم به ورزش استان یزد نیز رونق ببخشیم.

شریعتی با اشاره نقص‌های قانونی و آیین‌نامه‌ای که وجود دارد، افزود: خیران و حامیان ورزش باید از برخی تخفیف‌ها یا معافیت‌های مالیاتی برخوردار باشند و این افراد در پرداخت مالیات باید تفاوت‌هایی با دیگران داشته باشند اما اکنون متاسفانه این موارد اعمال نمی‌شود که امیدواریم در آیین‌نامه برنامه ششم این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه خیران ورزشی‌ساز استان یزد گمنام هستند، خاطرنشان کرد: خیران هزینه‌هایی را در زمینه برگزاری مسابقات ورزشی و دیگر برنامه‌های حوزه ورزش متحمل می‌شود که اگر دولت می‌خواست برگزاری آن را بر عهده بگیرد، یا امکان آن وجود نداشت یا نمی‌توانست حق مسابقات را به درستی ادا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد همچنین با اشاره به اینکه خیران ورزشی‌ساز در همه شهرستان‌های استان یزد حضور دارند و رقابت خوبی نیز بین آنها وجود دارد، افزود: باید از ظرفیت رقابت در حوزه خیری استفاده شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار