کد خبر: ۳۴۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 13 December 2016
به گزارش تابناک یزد،پارک علم و فناوری یزد با همکاری فرمانداری شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد نسبت به افتتاح دفتر پارک علم و فناوری یزد در بهاباد اقدام مي‌كند.

 "محمدرضا خادمی" ريیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد در نشستي كه به همين منظور برگزار شد، اظهار كرد: بهاباد سرزمینی سرشار از پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل است که با توسعه فناوری در این شهرستان می‌توان بهترین بهره برداری را از این پتانسیل‌ها داشت.

وي ادامه داد: زعفران محصولی کلیدی، کم آبخواه و پربازده است که با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های روز در حوزه‌های مختلف کاشت، داشت و برداشت می‌توان بهره‌وری را در این حوزه به حداکثر رساند.

خادمي همچنین توسعه بهره‌گیری از انرژی خورشیدی در این شهرستان را بسیار حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: با توسعه فناوری در این حوزه، می توان بخش زیادی از انرژی مورد نیاز شهرستان را از این منبع پاک تامین كرد.

خادمی در پایان ابراز امیدواری کرد: با همکاری های دانشگاه آزاد بهاباد و پارک علم و فناوری یزد بتواند زمینه‌ساز بستری مناسب برای رشد و توسعه فناوری شهرستان باشد.

"داریوش پورسراجیان" ريیس پارک علم و فناوری یزد نیز ایجاد و توسعه شرکت‏های فناور را برای توسعه فناوری و رشد اقتصادی منطقه‌ای را مدلی موفق و آزموده شده دانست.

وي گفت: برنامه پارک علم و فناوری یزد، همواره تمرکز‌زدایی و ایجاد زیرساختهای لازم برای توسعه فناوری در شهرستان‌ها بر اساس ظرفیت‌های منطقه‌ای بوده و هست.

در ادامه این نشست، در خصوص چگونگی ایجاد زیرساخت‌های توسعه فناوری در این شهرستان بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد پارک علم و فناوری یزد با همکاری فرمانداری این شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد نسبت به افتتاح دفتر پارک علم و فناوری یزد در بهاباد اقدام كند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار