نماینده مردم اردکان در مجلس و رئیس هیات عالی نظارت انتخابات شوراهای اسلامی یزد با تاکید بر برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند در استان گفت: کارها را باید بر اساس تعامل و خردجمعی پیش برد.
کد خبر: ۳۴۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱ 18 December 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا تابش  در نشستی با حضور مسئولان استان با بیان اینکه اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان با حضور صباغیان، دهقانی و وی تشکیل شده است افزود: با بررسی های صورت گرفته و با توجه به سوابق مدیریتی و ایثارگری علی افخمی، وی به عنوان دبیر اجرایی این هیات در استان معرفی گردید.
رئیس مجمع نمایندگان یزد با اعلام آغازبکار هیات نظارت استان گفت: در هیات های نظارت باید اعتماد مردم با اجرای صحیح قانون جلب شود و در گزینش افراد ملاک هایی نظیر تعهد، تدین، مردمداری و معتمد بودن مورد توجه قرار گیرد.
وی با قدردانی از نمایندگان استان که با همدلی تلاش دارند تا انتخابات خوبی در استان انجام گیرد ادامه داد: از حقوقدانان استفاده خواهد شد تا کارها بر اساس نص صریح قانون انجام گیرد و حقی تضییع نگردد.
در این جلسه که با حضور استاندار و معاونین وی برگزار شد؛ محمدرضا تابش رئیس هیات عالی نظارت انتخابات شوراهای استان؛ حکم علی افخمی فتح آباد به عنوان دبیر اجرایی این هیات را ابلاغ کرد.
اردکان با 85 هزار نفر جمعیت در60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار