کد خبر: ۳۴۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶ 18 December 2016
به گزارش تابناک یزد،بخشدار مرکزی مهریز گفت: ایجاد اشتغال مولد و مفید در روستاها برای جلوگیری از مهاجرت ها به شهر و حاشیه نشینی یک کار مهم و ضروری است.
مهدی دهقان زاده در بازدید از طرح های مختلف عمرانی در بخش مرکزی مهریز و گفت و گو با مردم و دهیاران دهستان های میانکوه و تنگچنار این شهرستان افزود: نیاز اساسی در روستاها موضوع مهم اشتغال است.
وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی در 38 سال گذشته کارهای زیر ساختی مهمی در اکثر مناطق روستایی در بخش مرکزی مهریز و نقاط خیلی دور دست انجام گرفته و همچنان ادامه دارد.
بخشدار مرکزی مهریز اظهار داشت: برغم کارهای خوبی که انجام گرفته در سطح روستاها در امور مختلف ظرفیت های بالقوه ای نیز وجود دارد که باید بر اساس آنها و با جلب مشارکت مردم اقدام کرد.
دهقان زاده گفت: کارهای عمرانی در قالب طرح هادی و برخی طرح های فرهنگی و اجتماعی در حال انجام است ولی باید برای موضوع مهم اشتغال نیز بیش از گذشته کار و تلاش صورت گیرد.
دهقان زاده گفت: تمام هم و غم دولت رسیدگی به مسائل و نیازها و جلب مشارکت مردم در امور مختلف است که در این شهرستان در سطح روستاها خیلی کار شده و با قوت ادامه دارد.
شهرستان مهریز دارای پنج دهستان و حدود 400 پارچه آبادی است و 44 روستای آن دارای دهیاری است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار