رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر یزد با تاکید بر مشارکت مردم در اجرای پروژه‌های شهری گفت: در نیمه نخست سال جاری در مقایسه با سال گذشته، تحقق بودجه شهرداری 20 درصد رشد داشت.
کد خبر: ۳۴۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱ 19 December 2016

به گزارش تابناک یزد،وحیدرضا خباززاده یزدی با بیان اینکه بودجه شهرداری از سی شورای شهر تصویب می‌شود اظهار داشت: 90 درصد بودجه شهرداری از عوارض پرداختی تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه برای سال جاری حدود 450 میلیارد تومان بودجه مصوب شده است ادامه داد: در این مدت که نظارت بر بودجه، رصد بودجه و تخصیص آن و تفریغ بودجه را در دستور کار داریم تحقق بودجه شهرداری 20 درصد رشد داشت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر یزد با تاکید بر اینکه مطالب بودجه بسیار تخصصی است و پیگیر بحث بودجه شورا و شهرداری هستیم اضافه کرد: در شورای چهارم و در سه سال گذشته با پیگیری‌های خوبی که انجام شد روند مالی شهرداری و پرداخت بدهی‌ها مثبت بوده و شهرداری بدهی معوق ندارد که با توجه به شرایط اقتصادی استان امیدواریم این روند نیز ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال با کمک مردم و همشهریان به شهرداری شاهد تحقق بودجه شهرداری برای ساخت شهری زیبا و آباد و بهبود روزافزون شهر باشیم عنوان کرد: همواره سعی شده عدالت در تخصیص بودجه برای همه شهر رعایت شود و مردم از امکانات نسبی برخوردار باشند و براساس جمعیت حضور در شهر، بودجه نیز تخصیص یافته است.

خباززاده یزدی وظیفه شورای شهر و شهرداری را خدمت‌رسانی به همه نقاط شهر دانست و اظهار داشت: همه نقاط شهر یزد آسفالت شده و کمتر نقطه‌ای را می‌توان یافت که آسفالت نداشته باشد و یا آسفالت خراب داشته باشد که در کمیسیون بودجه پیگیر این موارد برای حل آن هستیم.

وی با بیان اینکه شهر دارای حریم و حدود است و باید به آن خدمت کرد افزود: باید توجه داشت که گاهی مواقع عملکردها منجر به حاشیه‌نشینی و بزرگ‌شدن بی‌رویه شهر نشود.

عضو شورای شهر یزد بیان داشت: نگرش در شورای اسلامی شهر یزد و در سطح شهر متفاوت است و برخی معتقدند که پروژه‌های جدیدی برای شهر نیاز ندارد اما ما معتقدیم باید شهر را ساخت و اقدامات عمرانی انجام داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار