معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان یزد از آغاز شست و شوی 268 هزار متر مکعب مخازن ذخیره آب شرب در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۳۴۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 19 December 2016

به گزارش تابناک یزد،ناصر شریفی‌فرد  اظهار داشت: به منظور استمرار خدمات شرکت در توزیع آب سالم، ارتقای سطح بهداشتی آب و بالابردن کیفیت آب مصرفی مشترکین عملیات شست‌وشوی سالانه مخازن آب شرب استان یزد اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: بر این اساس تعداد 61 مخزن ذخیره آب با حجم 268 هزار و 50 متر مکعب در استان به طور کامل شست و شو، رسوب‌زدایی و گندزدایی خواهد شد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان یزد اضافه کرد: این مخازن در شهرستان‌های ابرکوه، اردکان، اشکذر، بافق، بهاباد ،تفت، زارچ، مروست، مهریز، میبد، نیر، هرات و یزد شست‌وشو و گندزدایی خواهند شد تا شهروندان از آب شرب با کیفیت بهره‌مند شوند.

وی عملیات شست‌وشوی مخازن ذخیره آب به صورت سالانه در فصل زمستان همزمان با کاهش میزان مصرف آب از سوی شهروندان، اجرایی می‌شود.

شریفی‌فرد با بیان اینکه اینکار بر اساس برنامه مدون و برای حفظ بهداشت مخازن انجام می‌گیرد عنوان کرد: شست‌وشو و گندزدایی این مخازن بدون هیچ‌گونه قطعی آب و براساس ضوابط و استاندارهای کنترل کیفی انجام خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار