نماینده ولی فقیه در یزد به ضرورت تحت پوشش قرار گرفتن خانواده های کارکنان حمل و نقل یزد از خدمات این سازمان، گفت: آموزشهای کاربردی به کارکنان حمل و نقل یزد ارائه شود.
کد خبر: ۳۴۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳ 20 December 2016

به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد امروز(29 آذر) در دیدار با مدیران و جمعی از دست اندرکاران صنعت حمل و نقل یزد با تشکر از زحمات افرادی که شبانه روز در سرما و گرما در حال خدمت رسانی به مردم در حوزه حمل و نقل هستند، گفت: این کار از سختی بسیار زیادی برخوردار است و افراد مجبور هستند دور از خانواده خود اقدام به کار کنند که واقعا سختی خاصی دارد.

 

امام جمعه یزد وی تصریح کرد:  در حوزه راهداری هم فعالیت ها سختی خاص خودش را دارد که در برف و سرما و گرما باید برای حفظ امنیت راه ها تلاش می کنند و باید از این زحمات تقدیر صورت گیرد.

 

وی ادامه داد: با این وجود در زمینه برنامه ریزی ها و آموزشها، باید موارد خاصی مرتبط با نوع فعالیت و بهره وری بیشتر از کار به کارکنان ارائه شود که جلوی برخی مشکلاتی که متاسفانه دیده می شود گرفته شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان یزد عنوان کرد: انسانی که دو روز و سه روز در راه است و رانندگی می کنند، حساسیت بیشتری نسبت به دیگران پیدا می کنند و ممکن است افرادی سودجو اقدام به منحرف کردن آنها کنند.

 

ناصری خاطرنشان کرد: باید آموزشهای لازم در ارتباط با تحمل سختی ها، انتخاب دوست، برخورد با افراد مخلتف و موارد گوناگون دیگر به آنها ارائه شود که خدای ناکرده با انحراف ها روبرو نشوند.

 

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: همچنین خانواده این افراد باید تحت پوشش سازمان حمل و نقل قرار بگیرند و آموزشهای لازم به آنها در طول سال به صورت مستمر ارائه شود که آنها هم با مشکلات روبرو نشوند.

شبستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار