کد خبر: ۳۴۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ 26 December 2016
به گزارش تابناک یزد، عضو هیئت رئیسه شورای شهر یزد گفت: برای اینکه مردم به سمت تفکیک غیرمجاز ملک خود نروند، باید سخت‌گیری شهرداری یزد در ارتباط با تفکیک پلاک‌ها کاهش یابد.
سیدمحمدرضا مدرسی در نشست علنی شورای شهر یزد اظهار داشت: در ارتباط با امور مربوط به پلاک‌ها و تفکیک املاک باید مقداری از سخت‌گیری‌ها کم شود تا مردم رغبت بیشتری به مراجعه و انجام کار خود به صورت قانونی پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که سخت‌گیری‌های زیادی به مردم انجام شود به‌گونه‌ای که فعالیت آن‌ها با تاخیر زیاد مواجه شود، حجم انجام فعالیت‌های غیرقانونی در حوزه ساخت و ساز و تفکیک پلاک‌ها افزایش پیدا می‌کند.

مدرسی با بیان اینکه در ارتباط با خیابان قیام یا میدان امیرچقماق از مردم و مسئولان سئوال می‌شود که نظرشان چیست، گفت: امروز از من سئوال شد و در پاسخ به قول شهردار و معاون عمرانی استاندار در جلسه شورا تکیه کرده و همان قول را به مردم دادم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر یزد با تاکید بر اینکه شهردار یزد زمان بهره‌برداری را به مردم اعلام کند، گفت: قطعا در زمان نوروز با توجه به شلوغی بافت تاریخی یزد و حضور گردشگران، این خیابان بسته می‌شود ولی پیش و بعد از آن باز است.

وی در ارتباط با زائرسرای مردم یزد در مشهد گفت: یک و نیم میلیارد تومان کمک از سوی شهرداری به این زائرسرا اختصاص پیدا کرده و در حال حاضر با کمک‌های گوناگونی که انجام شده، این ساختمان به نقطه صفر ارتفاعی رسیده ولی الان با مشکل مالی مواجه شده است.

مدرسی ادامه داد: شهردار در ارتباط با این پروژه گزارش لازم را ارائه کند و در صورتی که این کمک انجام نشده، سرعت پرداخت افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: چندین جلسه در ارتباط با ساماندهی دستفروشان انجام شده ولی متاسفانه از نوع برخورد و رفتاری که بین مدیران شهری انجام می‌شود این چنین برداشت می‌شود که همدلی لازم در این زمینه وجود ندارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یزد گفت: الان ماه به ماه جلسات و مصوبات باقی می‌ماند و به دلیل همدلی که وجود ندارد، طرح‌هایی که به تصویب می‌رسد، تا مرحله اجرا زمان بسیار زیادی می‌برد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار