شهردار یزد گفت: بخشی از بودجه شهرداری برای کمک به مدارس دولتی اختصاص می‌یابد.
کد خبر: ۳۵۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹ 28 December 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا عظیمی‌زاده در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: مدارس دولتی استان وضعیت مناسبی از نظر اعتباری ندارند و باید درصدی از درآمدها را برای کمک به مدارس اختصاص داد.

وی با بیان اینکه درصدی از درآمدهای ناشی از عوارض ساخت‌وسازها به آموزش و پرورش اختصاص دارد ادامه داد: سهم آموزش و پرورش از درآمدهای عوارض ساخت و ساز پنج درصد است که به صورت سهمیه‌ای برای هزینه‌های جاری و عمرانی این نهاد پرداخت خواهد شد.

شهردار یزد اضافه کرد: شهرداری این آمادگی را دارد تا با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان و برگزاری نشست‌های لازم بتواند سهم خود در این زمینه را پرداخت کند.

وی تصریح کرد: البته این نهاد باید برای تامین اعتبارات عمرانی خود در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی نیز اقدام کند و با تامین نیمی از آن برای تکمیل نیمه دیگر شهرداری وارد شده و پرداخت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر یزد اظهار داشت: با مصوبه شورای شهر یزد به زودی تعدادی اتوبوس به ناوگان درون شهری یزد اضافه خواهد شد.

عظیمی‌زاده تعداد این اتوبوس‌ها را 10 دستگاه برشمرد و عنوان کرد: در حال حاضر اقدامات لازم در زمینه خرید این اتوبوس‌ها انجام شده و حداکثر تا ماه آینده وارد ناوگان خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار