کد خبر: ۳۵۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 28 December 2016

به گزارش تابناک یزد،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به ظرفیت فرهنگی این استان، گفت: استان یزد می‌تواند پایگاه تولید فیلم‌ها و سریال‌های تاریخی شود.

 «محمدعلی طالبی» در آغاز به کار تولید سریال «خانه‌ی میراثی» در شهر یزد، اظهار کرد: ساخت چنین برنامه و سریالی بازنمایی ظرفیت‌های خوبی است که در استان یزد در زمینه تولید فیلم و سریال وجود دارد.

وی افزود: حضور عوامل و بازیگران بومی در این مجموعه و اتکا به این عوامل نشان‌دهندۀ ظرفیت بسیار خوب هنرمندان یزدی است، هرچند که در سطح کشور نیز این هنرمندان در حوزه‌های مختلف برای ایران و استان افتخارآفرین بودند.

طالبی خاطرنشان کرد: قطعأ وظیفه‌ی دستگاه‌هاست که در کنار صداوسیمای مرکز یزد به پرورش این استعدادها و تقویت این ظرفیت‌ها کمک کنند و با تجربه موفقی که به دست خواهد آمد، استان یزد می‌تواند با استفاده از ظرفیت میراث فرهنگی و آثار تاریخی در تولید برنامه‌ها، به پایگاه تولید فیلم‌ها، سریال‌ها و مجموعه‌های تاریخی تبدیل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان از تلاش برای میزبانی استان یزد در حوزۀ جشنواره فیلم‌ها و مجموعه‌های تاریخی کشور خبر داد و اظهار کرد: اگر چنین نقشی به استان یزد داده شد با استفاده از همین ظرفیت‌ها بتوانیم نام یزد را در زمینۀ تولید فیلم ها و سریال‌های تاریخی نیز بین‌المللی کنیم.

گفتنی است؛ سریال خانه‌ی میراثی به تهیه کنندگی «عباس گلرسان» و کارگردانی «حسین روشن بخش» در 15 قسمت 40 دقیقه‌ای تولید خواهد شد و تولید این مجموعه تا اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد یافت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
الله اکبر
مژده باد برشما مردم شریف یزد
علیرغم پشتیبانی و حمایت جدی مدیرعامل هلال احمر یزد ازمدیرغیرقانونی و متخلف داروخانه که نقش بسزائی در قاچاق و فروش داروهای دست چندم به بیماران سرطانی و خاص داشت برغم سکوت مسئولین استان به همت و پیگیریهای پرسنل خدوم هلال احمر از کار اخراج گردید
به امید مژده ای دیگر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار