رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد با اشاره به اینکه مسؤولیت ساماندهی کودکان خیابانی و متکدیان طبق قانون به دستگاه‌های ذی‌صلاح سپرده شده است، گفت: این دستگاه‌ها به وظایف خود به درستی عمل نکرده‌اند.
کد خبر: ۳۵۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۸ 02 January 2017

به گزارش تابناک یزد،سپنتا نیکنام در جلسه شورای شهر یزد با اشاره به اینکه قانون مسؤولیت ساماندهی کودکان خیابانی و متکدیان را بر عهده شهرداری و بهزیستی گذاشته است، اظهار داشت: بر اساس قانون، شهرداری باید کار تامین فضای نگهداری از این کودکان و بهزیستی مسؤولیت و مدیریت آنها را بر عهده بگیرد.

وی عنوان کرد: دستگاه‌ها به ویژه بهزیستی به وظایف خود به درستی عمل نکرده‌اند و لازم است در این زمینه جدی‌تر وارد عمل شوند.

نیکنام با تاکید بر اینکه البته راه‌اندازی این فضاها معمولا مشکلاتی و مسائلی را نیز به دنبال دارد، بیان کرد: فضاهایی که برای ساماندهی کودکان خیابانی و متکدیان در نظر گرفته می‌شود باید با مدیریت بسیار قوی اداره شود تا شاهد بروز کمترین مشکلات در این حوزه باشیم.

عضو شورای شهر یزد خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر ایجاد چنین فضاهایی را برنامه‌ریزی و تدوین کرده‌اند که این اقدام ارزشمند است اما لازم است نقش بهزیستی در این زمینه جدی‌تر دیده‌ شود.

وی با بیان اینکه وضعیت شهر یزد با حضور متکدیان مناسب نیست، بیان کرد: یزد از فرهنگ و تمدن غنی با مردمانی سختکوش برخوردار بوده و وجود افراد متکدی در این شهر شایسته نیست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار