معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد با تاکیدبر اهمیت خودکفایی در مددجویان تحت پوشش گفت: 150 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان پرداخت شد.
کد خبر: ۳۵۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 04 January 2017

به گزارش تابناک یزد،امیرزین‌العابدین قمی، با بیان اینکه توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تامین خوداتکایی نیازمندان و محرومان از مهم‌ترین اهداف این نهاد است، اظهار داشت: فراهم آوردن امکانات لازم به منظور توانمندسازی، خوداتکایی، استقلال اقتصادی افراد و خانواده‌های نیازمند از اهداف این نهاد است.

وی با بیان اینکه توانمندی افراد از طریق استعداد سنجی، مهارت‌آموزی، ایجاد اشتغال، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اعطای وام در اولویت برنامه‌های کمیته امداد استان یزد است ادامه داد: 150 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به 915 مددجوی یزدی پرداخت شد.

قمی تصریح کرد: ارائه آموزش‌های شغلی به مددجویان از دیگر فعالیت‌های این نهاد در زمینه‌های مهارت آموزی، پایدارسازی، حرفه‌آموزی، کارآفرینی است که با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، جهاد دانشگاهی و سایر دستگاه‌های مرتبط در امر آموزش کارآموزان انجام می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد افزود: سال گذشته حدود 235 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی از محل اعتبارات بانکی و امدادی به یک هزار و 614 نفر از مددجویان تحت حمایت برای اجرای طرح‌های خودکفایی و خود اشتغالی، مشاغل خانگی(توان‌افزایی) و کارانگیزی در زمینه‌های شغلی کشاورزی، دامپروری، صنفی و صنعتی، صنایع دستی وخدمات پرداخت شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار