کد خبر: ۳۵۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 09 January 2017
به گزارش تابناک یزد،شهردار یزد با اشاره به موافقت اولیه جهت واگذاری گاراژ علیچی به شهرداری، اظهار كرد: در اين صورت، راستگرد خيابان سلمان به خيابان حضرت امام(ده) در دستور كار قرار مي‌گيرد.
 «محمدرضا عظیمی‌زاده» در جلسه علني شوراي اسلامي شهر يزد با اشاره به سفر اخير معاون وزیر راه و شهرسازی به یزد و بازدید از بافت تاریخی و طر‌ح‌های شهرداری در اين بافت، گفت: خوشبختانه با بازدیدی که به همراه معاون وزیر از طرح كف‌سازی امیرچخماق انجام شد، موافقت اولیه در جهت واگذاری گاراژ علیچی به شهرداری انجام شد که موافقت نهایی آن در تهران انجام می‌شود.

وي با بیان تعامل و همکاری اداره میراث فرهنگی با شهرداری، ادامه داد: با واگذاری گاراژ علیچی به شهرداری، راستگرد خیابان سلمان به امام در دستور کار قرار می‌گیرد و همچنین در راستای ادامه مسیر راستگرد سلمان به امام، تملکاتی انجام می‌شود.

شهردار همچنین در مورد افتتاح زیرگذر خاتمی، گفت: با تامین مخزن آب در این زیرگذر، به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود تا شهروندان بتوانند از این مسیر استفاده كنند.

حجت الاسلام «عباس زارع» ريیس شورای اسلامی شهر یزد نيز در اين نشست با اشاره به وضعیت نامناسب رودخانه مرکزی شهر یزد، از شهردار خواست تا نسبت به استفاده از ظرفیت‌های این مکان برای استفاده شهروندان، اقدام اساسی از سوی شهرداری انجام شود.

وی همچنین با اشاره به  تخفیف پرداخت عوارض برای شهروندان در ایام الله دهه فجر، گفت: قرار بود شهرداری لایحه تخفیف عوارض ایام الله دهه فجر را به شورا ارسال کند، تا شورا در راستای تسریع در امور، طرح را بررسی و جهت اطلاع‌رسانی اقدامات لازم صورت گیرد که هنوز برنامه‌ریزی در این زمینه انجام نشده است.

در ادامه اين جلسه، «بلوچ زهی» ريیس شورای اسلامی استان زاهدان، مهمان صحن شورا بود و پیرامون مشکلات اسکان شهروندان زاهدان که برای درمان به یزد سفر می‌کنند، مباحثی را مطرح كرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار