مدیرعامل کاشی پرسپولیس مهریز در جمع خبرنگاران به بیان علت خرید بلیط دیدار تیم‌های پرسپولیس و الهلال و پاسخ به شایعات مرتبط با این موضوع پرداخت.
کد خبر: ۳۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ 19 May 2015

به گزارش تابناک یزد،  قاسم رمضانی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد در ارتباط با اینکه دلیل خرید بلیط‌های بازی پرسپولیس و الهلال عربستان چه بوده، اظهار داشت: از زمان خرید بلیط‌ها تا به الان، انتقادهای فراوانی در ارتباط با این موضوع شده است.

وی افزود: از جمله مواردی که در این زمینه بیان شده، این است که برای خرید این بلیط‌ها مبالغی بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان، 600  و 400 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرعامل باشگاه دوچرخه‌سواری کاشی پرسپولیس مهریز خاطرنشان کرد: این درحالی است که برای این کار تنها 150 میلیون تومان هزینه شده است.

رمضانی با اشاره به اینکه محمدحسین نژادفلاح پیشنهاد این کار را به مدیریت کاشی پرسپولیس داده، گفت: با توجه به اینکه الهلالی‌ها وهابی هستند و در این میدان حضور دارند، باید ورزشگاه به صورت کامل پر شده و به طرفداری از پرسپولیس که نماینده ایران است بپردازند.

وی یکی از دلائل انتشار شایعه در ارتباط با مبلغ این اقدام را تعداد کل بلیط‌ها دانست و گفت: خرید بلیط‌ها بر اساس میانگین آمار بازدید بازی‌های تیم در همان مسابقات است که برای پیروزی نزدیک به 10 هزار نفر بود و ما هم تقریبا همین تعداد را با مبلغ 150 میلیون تومان خریداری کردیم.

مدیر عامل کاشی پرسپولیس مهریز با انتقاد از بعضی مطالب بیان شده، گفت: برخی افراد به جای اینکه به حمایت از چنین حرکاتی که در راستای فرهنگ توجه به ورزش صورت می‌گیرند بپردازند، سعی بر تخریب آن دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار