به گزارش تابناک یزد، مدیر کل اداره پست یزد، استفاده از فنآوریهای نوین در جهت بهبود کیفیت خدمات پستی و اتوماسیونی کردن باجههای قبول، تجزیه، توزیع و راهاندازی سیستم مدیریت پاسخگویی به شکایات ازطریق سایت eop.post.ir را از دیگر اقدامات اداره کل پست در سال گذشته دانست.
دهقانی با بیان اینکه اداره کل پست استان یزد در سال گذشته 12 میلیون و 689 هزار و 951 مرسوله در سطح استان را قبول و جابهجا کرده، اظهار داشت: راهاندازی و ایجاد سرویسهای جدید همراه اول، پست مالی، TLS، کرایه در مقصد، پست ویژه، وبآگهی و پستنت از جمله اقدامات انفورماتیکی اداره کل پست استان یزد در سال گذشته بود.
دهقانی گفت: مراسم رونمایی از تمبر کنگره سراسری شهدای هنرمند عکاس، رونمایی از تمبر یزد حسینیه ایران و رونمایی تمبر روز سردفتر و سند رسمی از دیگر اقدامات شاخص اداره کل پست استان در سال گذشته بوده است.