کد خبر: ۳۷۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ 31 January 2017
به گزارش تابناک یزد،رییس کمیته اصناف و بازاریان ستاد دهه فجر استان از تأمین 38 مورد جهیزیه زوج‌های جوان به مناسبت ایام الله دهه فجر در یزد خبر داد.

«محمدرضا علمداریزدی» در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر استان که با حضور آیت الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد برگزار شد، با بیان این‌که کمیته اصناف استان ستاد دهه فجر 14 برنامه شاخص را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار کرد: مردمی بودن مراسم‌های دهه فجر رویکرد اصلی کمیته اصناف و بازاریان است.

وی با اشاره به این که جمعاً 40 هزار واحد صنفی و 69 اتحادیه در سطح استان یزد فعالیت می‌کنند، گفت: تأمین جهیزیه برای 38 زوج جوان از جمله برنامه‌های در دستور کار کمیته اصناف و بازاریان دهه فجر یزد است.

رییس کمیته اصناف ستاد دهه فجر یزد برگزاری همایش دوچرخه سواری از میدان آزادی تا حسینیه امیرچخماق در روز جمعه 15 بهمن را از دیگر برنامه‌های شاخص این کمیته در دهه فجر دانست و بیان کرد: پنج ایستگاه صلواتی از سوی کمیته اصناف در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن در یزد برپا می‌شود.

علمدار یزدی در ادامه با بیان این که حدود هفت هزار کسبه در سطح شهر یزد بدون پروانه کسب در حال فعالیت هستند،‌ تصریح کرد:‌ به مناسبت دهه فجر کسانی که از اول تا آخر بهمن ماه برای دریافت پروانه کسب اقدام کنند، از تخفیف 55 درصدی بهرمند می‌شوند.

وی ارائه تخفیف 25 درصدی حق عضویت سالانه اصناف را از دیگر برنامه‌های دهه فجر کمیته اصناف عنوان کرد و افزود: با توجه به این که 69 اتحادیه در سطح استان در حال فعالیت هستند، به اتحادیه‌های بیش 400 عضو مجوز دو میلیون تومان و به اتحادیه‌های کمتر از 400 عضو یک میلیون تومان مجوز هزینه در راستای گرامیداشت دهه فجر داده شده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار