استاندار یزد با تاکید بر نقش دو سویه رسانه ها از جمله صدا و سیما گفت: رسانه ملی باید مشکلات مردم را به مسئولان منعکس و دستاوردها و خدمات دولت را نیز به مردم معرفی کند.
کد خبر: ۳۷۲۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷ 05 February 2017
به گزارش تابناک یزد،سیدمحمد میرمحمدی  در آیین بهره برداری از طرح های صدا و سیما مرکز یزد با یادآوری نقش مهم رسانه ملی در تقویت روحیه و غیرتمندی مردم و جوانان افزود: رسانه ملی می تواند با تولید برنامه های عمیق و پرمحتوا اهداف انقلاب اسلامی و آرمانهای انقلابی مردم را برای نسل نوجوان و جوان تبیین کند و آنها را به درستی با ارزشهای نظام جمهوری اسلامی ایران آشنا کند.
وی ادامه داد: صدا و سیما با جلب اعتماد مردم می تواند توطئه های رسانه های خارجی را خنثی کند و نسل جوان را در مقابل خطر هجوم شبکه ها و فضاهای مجازی بی محتوا مصون نگه دارد.
عالی ترین مقام اجرایی استان یزد گفت: با توجه به جنگ نرمی که علیه ایران و دیگر کشورهای اسلامی آغاز شده، صدا و سیما باید با تولید برنامه های فرهنگی و اجتماعی مناسب و ارزشی نقش خود را به خوبی ایفا و چهرۀ رحمانی اسلام را به مردم دنیا معرفی کند.
میرمحمدی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران پرچم ‌دار مبارزه با گروه های تکفیری، داعش و تروریستی است و به جای سخنرانی در عمل با این گروه ها که قصد دارند چهره زیبای اسلام را خراب کنند، به مبارزه پرداخته است.
استاندار یزد با بیان اینکه در برهه کنونی در این استان بالاترین ضریب امنیتی وجود دارد تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز یزد باید این احساس امنیت، امید و آرامش را در بین مردم افزایش دهد.
سالن چندمنظوره فرهنگی و ورزشی، فرستنده های دیجیتال، فرستنده های جدید دیجیتال ایستگاههای پرقدرت مرکز و حاجی آباد، سیستم جدید کنترل واحد خبر، استودیو رادیو شهر و رزرو ایستگاه داریویی فهرج از جمله طرح های بهره برداری شده در صدا و سیما مرکز یزد در سالجاری است.
در این آیین با حضور آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صدا و سیما از برگزیدگان صدا و سیما مرکز یزد در جشنواره های ملی نیز تجلیل به عمل آمد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار