امام جمعه یزد:
نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با تاکید براینکه مسوولان باید همه تلاش خود را برای رضای خدا و رفاه مردم بکار گیرند افزود: مسوولان نباید گرفتار مسائل روزمره جامعه شوند، باید آینده نگر بوده و همیشه به فکر نوآوری و تنوع کاری باشند.
کد خبر: ۳۷۴۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 21 May 2015
به گزارش تابناک یزد،  آیت الله محمدرضا ناصری روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری ابرکوه افزود: مسوولان در دستگاههای خود برنامه ریزی کرده و تحول ایجاد کنند و برای برنامه های فرهنگی بیشتر وقت بگذارند.

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی برای توسعه و عمران شهری ورآسایش مردم تلاش و روی پروژههای بزرگ کار کنند اظهار داشت: بعضی کارها همت بلند می خواهد، پول در همه جا کارساز نیست بلکه نیاز به ایده و تلاش است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: مسوولان بدون گرایش به حزب و گروه برای رضای خدا و در چهار چوب قانون برای مردم و جامعه تلاش کنند.

امام جمعه یزد بابیان اینکه فرزندانی که اشتیاق به دین و درس داشته باشند برای جامعه مفید هستند افزود: بچه ها را از کودکی با دین آشنا سازید.

ناصری خطاب به مسوولان آموزش و پرورش و خانوادها هم تاکید کرد: محیط خانوادهای قدیمی را درجهت دینداری بچه ها حفظ کنید تا کانون گرم خانوادها حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در ادامه سکوت مجامع بین المللی در قبال کشتار مردم مسلمان یمن را بی انصافی دانست و افزود: ایران به دنبال امپراطوری نیست بلکه به دنبال خدمت به خلق خدا چه شعیه و چه سنی است.

فرماندار ابرکوه هم گفت: ابرکوه با 50 هزار جمعیت یکی از مناطق مهم تولیدات کشاورزی استان است .

سید نبی رسولی اظهارکرد: خشکسالی های پی درپی مشکلات عدیده ای برای کشاورزان بوجود آورده که باید برای حفظ موجودیت این بخش به تغییر الگوی کاشت محصولات کشاورزی بپردازیم.

وی ادامه داد: این شهرستان با تقدیم 275شهید گرانقدر ، 550جانباز ، 33 آزاده و بیش از چهارهزار رزمنده سوابق درخشانی درجهت حفظ اسلام و انقلاب اسلامی ایفاء کرده است.

وی افزود: درسایه ولایت و در دولت تدبیر و امید باید برای تحقق اهداف عالیه نظام تلاش کنیم .

امام جمعه ابرکوه هم باخیرمقدم به نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه یزدگفت: مردم این شهرستان درجهت تحقق اهداف عالیه اسلام و انقلاب و ولایت تلاش مضاعفی داشته و دارند.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی بابیان اینکه وحدت و همدلی و همزبانی مردم و مسوولان این شهرستان مثال زدنی است تصریح کرد: بحمدالله نارضایتی در دستگاههای اجرائی درجهت خدمت به مردم گزارش نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در سفر به ابرکوه همچنین با رحمن عمیقی جانباز 70درصد و همچنین پدر شهیدان موحدی و شهید عباس زارع دیدار و از ایثار، صبر و مقاومت آنان در راه حفظ اسلام وانقلاب اسلامی تجلیل کرد.

نماینده ولی فقیه دراستان همچنین با حضور در روستای ده عرب از توابع بخش بهمن با مردم این روستا دیدار کرد.

آیت الله ناصری از حافظان قرآن در مدرسه تخصصی سفیران بهشت دراین روستا تجلیل و اظهار کرد: با قرآن مانوس شوید تا از تهاجمات فرهنگی و فضاهای مجازی دشمنان محفوظ بمانید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
کلا گرفتاری واس ماس!!!!!!!! نه مسولان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار