نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مسئولان اجرایی برای رفع مشکلات نیازمندان جامعه با همکاری مردم بکوشند.
کد خبر: ۳۹۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴ 09 March 2017
به گزارش تابناک یزد،آیت‌الله ‌محمدرضا ناصری  در مراسم جشن نیکوکاری در یزد افزود: رفع نیازهای جامعه از وظایف مهمی است که بر گردن همگان سنگینی می کند.
وی ادامه داد: خدمت به دیگران و نیازمندان جامعه از نعمت های الهی است که خداوند در اختیار ما گذاشته و باید همواره از این نعمت در استای رفع نیاز جامعه اقدام کرد.
امام جمعه یزد گفت: دشمنان انقلاب اسلامی توسط فضاهای مختلف مجازی به دنبال خارج کردن دین از زندگی مردم و همچنین انحراف جوانان هستند.
ناصری گفت: اگر دین و خدا را در زندگی نداشته باشیم قطعا در گمراهی به سر می‌بریم و نمی‌توانیم به کمال و رستگاری دست پیدا کنیم.
همچنین مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد گفت: امسال جشن نیکوکاری در یک هزار و 500 واحد آموزشی در استان یزد برگزار شد .
محسن علیزاده افزود: جشن نیکوکاری امسال بصورت ویژه با محوریت احسان و نیکوکاری در مدارس، مساجد، میادین اصلی و مصلی‌های نماز جمعه برگزار می شود.
این مسئول اظهار داشت: امسال با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های موجود و خیران زمینه هزینه کمک به محرومان جامعه را باید کمک کرد.
علیزاده گفت: همکاری مردم با کمیته امداد نقش مهمی در تحقق اهداف و برنامه های کمک به محرومان جامعه در طول سال دارد.
2 هزار پایگاه نیکوکاری در سطح استان یزد کمک های مردمی را جمع آوری می کنند.
هفته احسان و نیکوکاری از 14 لغایت 22 اسفندماه برگزار می شود.
جشن نیکوکاری امسال با شعار بهار همدلی ، شکوه مهربانی برگزار می شود، سال گذشته مردم استان یزد با مشارکت در جشن ملی نیکوکاری بیش از 9 میلیارد ریال به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار