فرماندار ابرکوه بابیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند 'انتخابات حق الناس است' گفت: اصل بی طرفی مسئولان اجرایی در انتخابات باید کاملا رعایت شود.
کد خبر: ۳۹۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 15 March 2017
به گزارش تابناک یزد،سید نبی رسولی در آخرین نشست شورای اداری شهرستان در سال 95 اظهارکرد: با عزم ملی به فضل خداوند متعال دو انتخابات پیش رو در سال آینده است که باحضور حداکثری مردم و رقابت سالم برگزار می شود.
وی باتبریک فرارسیدن سال نو افزود: از هم اکنون آماده پذیرایی از مسافران نوروزی از سراسر کشور به این شهرستان تاریخی هستیم .
رسولی بابیان اینکه در سه سال گذشته هرسال رشد مسافران نوروزی به ابرکوه نسبت به سال قبل آن 20درصد رشد داشته است ادامه داد : برای رفاه حال مسافران نوروزی بیش از 30 مرکز رفاهی باگنجایش یکهزار و 200 نفر در شب مهیا شده است.
نماینده عالی دولت در ابرکوه بابیان اینکه ابرکوه یکی از 14شهرگردشگری کشور انتخاب شده است گفت: این شهرستان دارای بیش از 400 اثر تاریخی و طبیعی است که 128 اثر آن درفهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
وی همچنین از جذب 200میلیارد ریال بودجه در حوزه بهداشت درمان این شهرستان درسال جاری خبرداد و خاطر نشان کرد: بزودی پایگاه انتقال خون و ساختمان درمانگاه تخصصی ابرکوه راه اندازی می شود.
فرماندار ابرکوه همچنین به بخشی از فعالیتهای عمرانی اشاره کرد و یاد آورشد: در هفته دولت و دهه مبارک فجر بیش از 50 پروژه عمرانی با صرف 1300 میلیارد ریال بودجه به بهره برداری رسیده است .
امام جمعه ابرکوه هم در این نشست اظها کرد : باید همه مسئولان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند و لازمه این کار وحدت و انسجام مسئولان است .
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: با توجه به فرارسیدن سال نو و تاریخی بودن این شهرستان و وجود منزلگاه امام رضا (ع) و سفر تاریخی مقام معظم رهبری وهمچنین دهها اثر تاریخی و طبیعی باید توجه ویژه به مسافران و گردشگران نوروزی به ابرکوه بشود.
وی تکریم ارباب رجوع رامهمترین اصل خدمت رسانی دولت به مردم دانست و ادامه داد: دراین خصوص مسئولان جلسات را طوری تنظیم کنند که مسئولان به مطالبات مردم رسیدگی کنند.
امام جمعه ابرکوه همچنین تصریح کرد: امسال با توجه به معضل خشکسالی برداشت آب توسط کشاورزان مدیریت شد و همچنین توسعه کاشت محصولات کم آبخواه تاثیر بسزایی در توسعه کشاورزی این شهرستان داشت که از کشاورزان و همراهی فرماندار و مسئولان تشکر می شود.
رییس اداره دامپزشکی شهرستان ابرکوه نیز دراین نشست گفت: با همکاری مأموران انتظامی پست قرنطینه در مسیر ایستگاه فراغه ابرکوه در مبادی ورودی برای کنترل بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان به استان یزد ایجاد شده است.
علی فاتحی نیا با بیان اینکه وضعیت آماده‌باش در دستور کار دامپزشکی استان یزد قرار گرفته است اظهارکرد: در این پست قرنطینه حمل و نقل و ورود و خروج هرگونه دام و طیور کنترل و نظارت می‌شود.
ابرکوه با 50 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد و در مسیرجاده اصلی یزد شیراز قرار دارد و فاصلة این شهر تا شیراز 300 کیلومتر و تا اصفهان 280 کیلومتر است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار