کد خبر: ۴۰۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ 10 April 2017

به گزارش تابناک یزد،مدیر کل استاندارد استان یزد با بیان این که رضایت رو به رشد مردم از فعالیت‌های استاندارد، مایه مباهات است، مردم را بهرتین پشتوانه استاندارد خواند.

 «محمد حسین ماجدی اردکانی» اعلام کرد: ارزیابی عملکرد استاندارد در سه سال گذشته نشان داده است که فقط توانسته‌ایم با توجه به منابع در اختیار، قانون خود را بهتر و با سرعت بیشتری اجرا و به وظایف خود بهتر عمل کنیم که نظرسنجی صورت گرفته در سال گذشته نیز اقبال مردم را در این خصوص نشان می‌دهد و این مایه مباهات است .

وی افزود: مردم بهترین پشتوانه‌های استاندارد هستند و هر روز شاهد شناخت بیشتر مردم از استاندارد و مطالبه کالاهای استاندارد از سوی آنها هستیم  و این تکلیف ما را سنگین تر می‌کند به ویژه این که سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نامگذاری شده است .

ماجدی خاطرنشان کرد: گرچه تا رساندن مردم به حقوق خود و استاندارد شدن کلیه کالاها و خدمات در جامعه فاصله زیادی داریم ولی همین اقدامات محدودی هم که درخصوص ارتقای کیفیت انجام می‌دهیم، مورد رضایت مردم است و هر روز اعتماد مردم به استاندارد بیشتر می‌شود زیرا آن را در زندگی خود می‌بینند و ما نیز صادقانه مطالباتشان را پیگیری می‌کنیم .

مدیر کل استاندارد یزد در ادامه گفت :در سه سال گذشته در استان شاهد رشد ٣٠ درصدی تولید کالاهای استاندارد بوده‌ایم و آمار پوشش چتر استاندارد بر یک‌هزار و 340 واحد تولیدی تحت نظر را به ٧٥ درصد رسانده‌ایم که امیدواریم با همتی که از سوی تولیدکنندگان استان صورت خواهد گرفت، 25 در صد باقیمانده نیز که عمدتاً در حوزه‌های ساختمان و فلزات گران بها هستند نیز هر چه زودترتحت پوشش قرار گیرند،که این اقدام در گسترش فرهنگ استاندارد بسیار موثر خواهد بود .

این مقام مسئول افزود: ضریب نفوذ استاندارد در واحدهای مشمول استاندارد اجباری به 99.6 درصد رسیده است که 0.4 درصد مابقی نیز در حال تعیین تکلیف است.

ماجدی اردکانی در پایان گفت:برای تحقق کامل شعار و پیام امسال مقام معظم رهبری و همچنین در راستای بند 24 سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی معظم له، در حوزه استاندارد و کیفیت می‌بایست از کل واحدهای تولیدی استان، حدوداً دو هزار واحد دیگر توسط استاندارد تعیین تکلیف شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار