نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: برنامه ریزی و حرکت برای تحقق اقتصاد مقاومتی محور فعالیت تمام مدیران اجرایی قرار گیرد.
کد خبر: ۴۰۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶ 12 April 2017
به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمد رضا ناصری در دیدار شهردار و مدیران مناطق و نواحی استان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی عزم جدی مردم و مسئولان را طلب می کند.
وی ادامه داد: فعالیت ها و برنامه های مختلف در حوزه شهری که موضوع بسیار مهمی است باید همه با تاکید بر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال و منویات مقام معظم رهبری باشد .
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: رعایت قواعد اقتصاد مقاومتی در تمام طرح ها و برنامه ها و بخصوص رعایت کیفیت در اجرای پروژه های مختلف شهرداری موضوع بسیار مهمی است.
ناصری گفت: سرعت در انجام امور مختلف شهری توسط مسئولان امر در بخش های گوناگون موجب جلب رضایت شهروندان است و باید همواره مدنظر متولیان امور شهری و فرهنگی قرار گیرد.
وی همچنین بر لزوم مشورت درست در امور مختلف ، اسلامی کردن و حفظ تقدس فضای شهر و نوآوری در امور شهری به عنوان یک نیاز و مطالبه تاکید کرد و باید جدی به آن رسیدگی شود.
در این دیدار شهردار یزد به ارائه گزارشی از عملکردها و فعالیت های شهرداری در چهار سال گذشته پرداخت.
از جمعیت یک میلیون و 100 هزار نفری استان یزد حدود 60 درصد در مرکز استان در شهر یزد زندگی می کنند که در سال گذشته توسط شهرداری فعالیت های عمرانی و فرهنگی مختلف اجرا شده است.
******
**فرزندان شهدا در مسیر پدران خود حرکت کنند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد عصر روز دوشنبه در جشن دیدار با پدران آسمانی یزد گفت: فرزندان شهدا باید همواره با جدیت در مسیر نورانی پدران آسمانی خود حرکت کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله محمد رضا ناصری افزود: فرزندان شهدا باید خلف صالحی برای پدران عزیز خود که حق بزرگی به گردن نظام و انقلاب اسلامی دارند باشند.
وی ادامه داد: گاهی بیان می شود که باید کار فرهنگی انجام دهیم ولی محل و چگونگی آن هم از اهمیت بالایی برخوردار است و یادگاران عزیز شهدا باید به خوبی رسالت خود در این زمینه به خوبی انجام دهند.
امام جمعه یزد اظهار داشت: هم اکنون برای جلوگیری از فروپاشی خانواده ها لازم است که برنامه ریزی دقیق و مناسب انجام شود و قطعا از مصادیق حقوق شهروندی بحث جلوگیری از فروپاشی خانواده ها است که برنامه ریزی دشمن برای فروپاشی بنیان خانواده است.
ناصری گفت: دشمن در وضعیت کنونی تلاش بسیار زیادی می کند که جوانان ما را از راه درست گمراه کرده و فروپاشی خانواده ها، دوری از خانواده و ارتباط با حیوانات را در بین جوانان ترویج کند.
وی با تبریک ولادت با سعادت حضرت علی(ع) ، نامگذاری این مناسبت به نام پدر را نشان از اهمیت و جایگاه این نعمت الهی ذکر کرد که همه باید در هر پست و مقامی نسبت به پدران خود ادای احترام کنند.
اجرای برنامه های شاد فرهنگی هنری و تجلیل از تعدادی از پدران شهدای والامقام از دیگر بخش های این مراسم بود.
فرزندان شهدای در پایان این مراسم با حضور در گلزار شهدا با گلباران و عطرافشانی قبور مطهر پدران شهید خود ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا پیمان بستند به آرمان های والای شهدا وفادار بمانند.
این مراسم در آستانه میلاد امیرمومنان حضرت علی (ع) و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ، فرماندار یزد ، جمعی از مدیران اجرایی استان و پدران شهدای یزد در سالن شهید عباسپور برق منطقه ای برگزار شد.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی است و به مناسبت تجلیل از پدران آسمانی در هفته جاری 20 برنامه برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار