کد خبر: ۴۰۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷ 16 April 2017
به گزارش تابناک یزد،سازمان مرکزي دانشگاه فني و حرفه اي کشور طي يک بررسي از عملکرد واحد هاي استاني دانشگاه، باتوجه به ارتقاء شاخص هاي کيفي آموزشي، پژوهشي و جذب بودجه و منابع خيري استان يزد را به عنوان واحد برگزيده کشور در سال 1395 معرفي نمود.
رئيس روابط عمومي دانشگاه فني و حرفه اي استان يزد گفت:با ارزيابي عملکرد دانشگاه‌هاي فني و حرفه‌اي کشور در سال 1395، دانشگاه فني و حرفه اي استان يزد به عنوان دانشگاه برتر انتخاب شد.
محمد سعيد رحيم نژاد افزود:سازمان مرکزي دانشگاه فني و حرفه اي کشور طي يک بررسي از عملکرد واحد هاي استاني دانشگاه، باتوجه به ارتقاء شاخص هاي کيفي آموزشي، پژوهشي و جذب بودجه و منابع خيري استان يزد را به عنوان واحد برگزيده کشور در سال 1395 معرفي نمود و طي مراسمي از رئيس اين دانشگاه تجليل کرد.
وي گفت: دانشگاه فني و حرفه اي استان يزد در ابتداي سال 95 مهم ترين هدف خود را به روزآوري تجهيزات و امکانات کارگاه ها و آزمايشگاه تعيين کرد تا بتواند در راستاي تربيت تکنسين ماهر و کارآزموده  به  عنوان مهم‌ترين وظيفه دانشگاه فني و حرفه اي گامي موثر بردارد و به همين منظور با جذب بودجه و منابع خيري توانست سيستم هاي آموزشي و آزمايشگاهي جديدي را خريداري نمايد.
رحيم نژاد اشاره کرد:عامل موثر ديگر درعملکرد بارز دانشگاه را مي توان کسب مجوز و ايجاد رشته هاي متناسب با صنعت دانست که با توجه به شناخت ايجاد شده از دانشگاه فني و حرفه اي در جامعه منجر به افزايش پذيرش دانشجو در سال 95 شد که در واحد استان يزد دانشگاه فني و حرفه اي اين افزايش با درصد بالاتري صورت گرفت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار