معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصاد و دارایی در نامه‌ای از تلاش‌های مدیر کل این وزارتخانه در استان یزد در زمینه بازسازی و راه‌اندازی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان یزد قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۰۸۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ 16 April 2017
به گزارش تابناک یزد،در بخشی از نامه "محمد شرف‌شاهی" به "علی نمازی" آمده است: نقش مدیران دلسوز، خلاق و توانمند در همراهی وزارت متبوع به منظور راهبرد و تسریع توسعه پایدار کشور در استان‌ها به عنوان اساسی‌ترین رسالت اقتصادی، انکار ناپذیر است.

اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد طی دو سال گذشته تلاش‌های مجدانه‌ای در زمینه رونق و جذب سرمایه‌گذاری خارجی داشته است و تعامل، حمایت‌ها و توجه ویژه مقامات استان به این بخش آینده روشن و نوید بخشی را پیش روی سرمایه‌گذاری استان نهاده است.

بازسازی و افتتاح مرکز خدمات سرمایه‌گذاری، تدوین و تصویب شیوه نامه مرکز در شورای برنامه‌ریزی استان، تلاش برای حل مشکلات و چالش‌های فراروی این بخش، اعتبارسنجی متقاضیان سرمایه‌گذاری، نظارت راهبردی طرح‌ها و برگزاری نشست‌های رفع موانع سرمایه‌گذاری و برگزاری  35 نشست نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی و 15 نشست سرمایه‌گذاری استان از جمله اقدامات اساسی انجام شده در این راستا بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار