معاون فرهنگی دادگستری یزد:
معاون فرهنگی دادگستری کل استان یزد گفت: مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم قوه قضائیه به میزبانی استان یزد و با حضور ۶ استان کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ 30 May 2015
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا عرشیان با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه در استان یزد، اظهار داشت: در این دوره از مسابقات، قاریانی از استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان و یزد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان این مطلب که این مسابقات در چهار مرحله شهرستانی، استانی، منطقه‌ای و کشوری است، ادامه داد: این مسابقات ویژه کارکنان قوه قضائیه و خانواده آنها شامل همسر و فرزندان بالای 16 سال است.

معاون فرهنگی اداره کل دادگستری استان یزد با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، اظهار داشت: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات، در رشته‌های قرائت ویژه برادران، ترتیل، مفاهیم و تفسیر و حفظ قرآن توانمندی‌های خود را ارائه می‌کنند.

عرشیان ادامه داد: مسابقات استانی قرآن قوه قضائیه، امسال در شهریور برگزار و نفرات اول و دوم مرحله شهرستانی در این دوره به رقابت می‌پردازند تا در هر رشته دو نفر به مرحله منطقه‌ای صعود کنند.

معاون فرهنگی اداره کل دادگستری استان یزد تصریح کرد: در مرحله منطقه‌ای هم که آبان امسال برگزار می‌شود، در هر رشته شرکت کنندگان به مسابقه می‌پردازند و نفرات برتر در دی و بهمن توانمندی‌های خود را در مرحله کشوری به نمایش می‌گذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار