استاندار یزد با بیان اینکه تجلیل از مقام شامخ معلم باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، گفت: فداکاری و از خودگذشتگی معلمان برکسی پوشیده نیست و تکریم از مقام این قشر وظیفه همگان است.
کد خبر: ۴۲۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳ 11 May 2017
به گزارش تابناک یزد،سیدمحمد میرمحمدی در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: جامعه ای سرشار از عشق، معرفت، ایمان، علم و دانش به دست معلمان توانمند ساخته می شود.
وی تصریح کرد: اگر فعالیت ها و اقدامات در نهاد آموزش و پرورش به درستی انجام شود بقیه مسیر حرکت افراد در جامعه به خوبی طی می شود.
استاندار یزد تصریح کرد: وجود آموزش و پرورش فعال در هر جامعه ای سبب پیشرفت و ترقی آن جامعه و زمینه ساز تحقق توسعه پایدار خواهد شد.
***
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد هم با تبریک هفته معلم گفت: در این هفته برنامه های مختلفی با رویکرد مدرسه محوری در سطح مدارس استان برگزار شد.
احمد شیرزاد افزود: انجمن اولیا و مربیان مدارس در برپایی برنامه های هفته معلم مشارکت فعال داشتند.
*** آموزش و پرورش چراغ هدایت جامعه است
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد نیز با بیان اینکه آموزش و پرورش چراغ هدایت جامعه است گفت: اگر دانش آموزان خوبی تربیت کنیم می توانیم به توسعه کشور امیدوار باشیم.
حمیدرضانصیری زاده افزود: دولتی موفق است که بتواند تورم را مهار و ایجاد اشتغال کند که دولت یازدهم در این زمینه ها موفق عمل کرد.
وی اظهار کرد: برای ایجاد یک شغل در حوزه صنعت به دو میلیارد و 300 میلیون ریال سرمایه گذاری نیاز است.
در این مراسم از معلمان اثرگذار و برگزیده استان یزد با اهدای لوح تقدیر شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار