کد خبر: ۴۳۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 07 June 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛رئیس گروه پیش‌بینی وضعیت هوای استان یزد از گرمتر شدن هوا طی روزهای آینده خبر داد و گفت: دمای هوا در برخی نقاط استان تا ۴۳ درجه سانتیگراد نیز خواهد رسید.

سیدعباس میرحسینی گفت : بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری، هوای استان یزد  از امروز    چهارشنبه صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و افزایش دما و در  فردا  پنج‌شنبه نیز صاف تا کمی ابری همراه با افزایش دما و در بعد از ظهر گاهی با افزایش سرعت باد همراه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هوای استان یزد طی  امروز وفردا گرمتر خواهد شد، افزود: دمای هوا در اغلب نقاط استان یزد فردا از ۳۶ درجه سانتیگراد می‌گذرد و در بافق به ۴۰ درجه نیز می رسد.

میرحسینی  اشاره کرد : در روز پنج‌شنبه نیز گرمترین نقطه استان یزد شهر بافق است که دمای هوا در ساعاتی از روز از مرز ۴۳ درجه سانتیگراد نیز می گذرد.

وی در مورد وضعیت هوای مرکز استان نیز  اعلام کرد : دمای هوای یزد فردا در خنک‌ترین ساعات به ۲۲ درجه و در گرمترین ساعات به ۳۶ درجه و در روز پنج‌شنبه نیز در خنک‌ترین ساعات به ۲۴ درجه و در گرمترین ساعات به ۳۹ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

میرحسینی یادآور شد: خنک‌ترین شهر استان یزد در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه بخش گاریز در شهرستان تفت است که در خنک ترین ساعات ۱۴ درجه و در گرمترین ساعات ۳۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار