کد خبر: ۴۳۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 11 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛شهردار یزد از خرید پنج دستگاه اتوبوس شهری خبر داد و گفت: این اتوبوس‌ها تا آخر این هفته در مسیرهای شلوغ و پرتردد شهر به کار گرفته خواهد شد .
 «محمدرضا عظیمی‌زاده» در جلسه علني شوراي اسلامي شهر با اشاره به این نکته که وسایل بازی پارک‌ها در خیلی از مکان‌ها استاندارسازی شده است، گفت: اگر مکان و پارکی وجود دارد که هنوز استانداردسازی نشده است، اعلام شود تا نسبت به رفع مشکل اقدام شود .

وی در ادامه از احداث پنج آبنما در پنج نقطه شهر خبر داد و  تصریح کرد: پارک هفتم تیر که یکی از مکان‌هایی هست که برای آن، آبنما در نظر گرفته شده بود که این هفته آبنمای آن به بهره‌برداری خواهد رسید .

شهردار گفت: در سه روز گذشته با توجه به مشکل در کیفیت قیر ارائه شده، آسفالت معابر انجام نشد و مقرر شد که  آزمایشات مختلف در قیر ارائه شده، انجام شود و پس از تائید کیفیت قیر،  مجدد کار آسفالت معابر  انجام شود .

وي همچنين از تکمیل طرح پل شهید قهاری‌سعید خبر داد و افزود: این طرح تقریباً در حال تکمیل شدن است و هم‌اکنون اجرای عملیات  بدنه‌سازی پل در دستور کار قرار دارد .

عظیمی‌زاده از ساخت 20 عدد ساعت بزرگ در میادین شهر خبر داد و یادآور شد: در راستای اجرای طرح خیابان داروخانه تا داروخانه، جلسات مختلفی در حال برگزاری است و  چند مورد تملک انجام شده و بقیه تملکات در دست اقدام است.

 حجت السلام «عباس زارع» ريیس شورای اسلامی شهر یزد نيز در ابتداي اين نشست به حادثه تروریستی اخیر در تهران اشاره کرد و افزود: شهادت تعدادی از مظلومان بی‌گناه در حادثه اخیر به دست عوامل داعشی، نشان از بی‌دینی این گروه بود و خوشبختانه با درایت و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) سایر عواملی داعشی دستگیر شدند تا سایه امنیت همچنان بر کشور عزیزمان حکم‌فرما باشد .

«سیده حمیده وزیری» يكي از اعضاي شورای اسلامی شهر یزد نيز در اين نشست شورا به برخی از  مسائل و مشکلات پیش روی شهر اشاره  و یادآور شد: زیرگذر سه ‌راه حکیمیان  در طول روز دید مناسبی ندارد که خطراتی را برای رانندگان در بر دارد که شهرداری باید نسبت به رفع این مشکل برنامه‌ریزی کند .

وی به کندی اجرای عملیات آزادسازی در اطراف میدان ابوذر اشاره کرد و افزود: باید در جلسات مختلف  هرچه سریعتر پلاک‌های باقی مانده در اطراف میدان ابوذر تملک شود و نسبت به آزاد‌سازی آن جهت رفع گره ترافیکی اقدام شود .

استاندارد نبودن و بروز نبودن وسایل بازی کودکان در پارک‌ها، تسریع در اجرای طرح خیابان داروخانه تا داروخانه و ساخت روگذر پل میدان مهدیه و معلم  جهت کاهش ترافیک شهری، از دیگر مواردی بود که سیده حمیده وزیری عضو شورای اسلامی شهر یزد به آنها اشاره کرد .

«سید محمد رضا مدرسی» عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر هم با قدردانی از نیروهای اطلاعات، سپاه و نیروی انتظامی در زمینه تامین امنیت، گفت: افرادی که خرده می‌گرفتند که چرا نیروهای ما در هزاران کیلومتر خارج از مرزها حضور دارند و نسبت به این حضور انتقاد داشتند، در حادثه اخیر مشاهده کردند که اگر رشادت نیروهای مدافع حرم در خارج از مرزها نبود امروز به راحتی در جای جای ایران شاهد این گونه حوادث تروریستی بودیم .

گفتني است، در ادامه‌ي اين جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد، نامه های ارجاعی به صحن شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار