کد خبر: ۴۴۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 17 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهریز در سالجاری با حضور حجه الاسلام و المسلمین محی الدینی امام جمعه شهرستان ، فرماندار و اکثریت اعضا برگزار شد.
 در ابتدای این جلسه سید رضا آقایی دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن ارایه گزارشی از آیین نامه  وشرح وظایف شورای فرهنگ عمومی ونقش موثر شورا دراعتلای فرهنگ عمومی وحذف سنتهای غلط  ، از اعضا خواست تا نظرات و راهکارهای خود را در رابطه با مهم ترین مسائل فرهنگی و اجتماعی شهرستان بیان کنند.
فرماندار شهرستان نیز با تاکید بر لازم الاجرا بودن مصوبات شورا  گفت:  فرهنگ عمومی مقوله ای گسترده و فراگیر است و باید از ظرفیت های این شورا در پیشبرد مسائل فرهنگی شهرستان استفاده کرد.
در ادامه حجه الاسلام و المسلمین محی الدینی  با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت:دشمن تمام شبکه های سیاسی و ابزار خودش را به کار می برد که به اعتقادات دینی ومذهبی ما ضربه بزند و ما بایستی از این موضوع غفلت نکنیم و در مسائل فرهنگی عمومی به طور جد ورود پیدا کنیم.
وی همچنین ضمن  تاکید بر  اجرای مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی  گفت:بایستی خروجی جلسات  طوری باشد که ما در جامعه آثار و برکات آن را در کمتر کردن آسیب های اجتماعی و  ایجاد  سبک زندگی اسلامی شاهد باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار