کد خبر: ۴۴۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ 21 June 2017
به گزارش «تابناک یزد» رییس اتاق اصناف مهریز با اشاره به دستاوردهای این نهاد طی یک سال گذشته، از صدور سه هزار و 300 پروانه کسب در این شهرستان خبر داد.

«محمدرضا زارع‌زاده» در اجلاس دوره‌ای اتاق اصناف شهرستان مهریز، با اشاره به صدور سه هزار و 300 پروانه کسب در سطح این شهرستان، اظهار کرد: دو هزار و هشتصد و پنجاه واحد صنفی فعال در رسته‌های تولیدی، خدمات فنی، خدماتی و توزیعی در مهریز فعالیت می‌کنند .

وی افزود: دوازده اتحادیه در شهرستان وجود دارد که هم اکنون چهار اتحادیه با توجه به مصوبه کمیسیون نظارت، بطور مستقل به امر صدور و نظارت بر واحدهای صنفی مشغول هستند .

زارع‌زاده منصوب کردن دو بازرس به صورت بیست و چهار ساعته را از جمله اقدامات انجام شده در این شهرستان دانست و بیان کرد: اتاق اصناف شهرستان مهریز در طول شبانه روز آماده پاسخگویی به نظرات و شکایات مردمی از صنوف مختلف است.

رییس اتاق اصناف مهریز انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین صندوق کارآفرینی امید و اتاق اصناف به منظور پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و اشتغالزایی، نصب بنرهای آگاهی بخش در واحدهای صنفی با عنوان «هر شهروند یک بازرس» جهت انعکاس هرگونه تخلف گرانفروشی وکم فروشی را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و ادامه داد: تکمیل و ساخت یک واحد تجاری برای اتاق اصناف در دستور کار است.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد:  ساخت سوئیت سه طبقه، خرید زمین به متراژ 953 متر مربع برای ساخت واحد اداری اتحادیه‌های صنفی و ساخت سالن اجتماعات، از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار است.

«محمدرستگاری» فرماندار مهریز در ادامه ضمن قدردانی از تلاش اصناف در خدمات‌رسانی به جامعه و مردم و نیز همراهی با مسئولین در بخش‌های مختلف اظهار کرد: قشر زحمتکش و تاثیرگذار اصناف شهرستان در تامین مایحتاج مردم فعالیت می‌کنند و مسئولین شهرستان موظفند حل مشکلات اقتصادی موجود در بازار را با قوت پیگیری کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار