معاون درمان دانشگاه در نشست تخصصي سیاست‌گذاران سلامت استان از افتتاح نخستين بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي ديابت كشور در يزد خبر داد.
کد خبر: ۴۷۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ 02 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛دکتر علی دهقان در نشست تخصصی سیاست‌گذاران سلامت استان یزد که در هتل صفائیه یزد برگزار شد، با اشاره به ساخت نخستین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دیابت کشور در یزد گفت: پیش‌بینی می‌شود این بیمارستان خیّرساز در سال ٩٧ به بهره‌برداری برسد.

رئیس کمیته‌ی تدوین سند دیابت استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات ارائه‌شده در مرکز دیابت یزد گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، شاهد افزایش 10 برابری پذیرش بیماران در این مرکز هستیم.

وی افزود: در مرکز تحقیقاتی- درمانی دیابت یزد، کلینیک‌های مامایی، قلب، سونوگرافی، جراحی، تغذیه، کبد چرب، دندانپزشکی، نورولوژی، کلیه، اطفال، طب سنتی، غدد، ریه و... خدمات متعدد آموزشی و درمانی به مراجعین ارائه می‌کنند.

دهقان در پایان به مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته درزمینهٔ دیابت اشاره‌کرده و گفت: همه دستگاه ای استان باید درزمینهٔ کنترل و مقابله با شیوع دیابت در استان کمک کنند که در همین زمینه تشکیل شورای اداری شهرستان در راستای معرفی پرسنل دیابتی به کلینیک از آن جمله است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار