مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با بیان این که مهمترین دغدغه مسئولان و خانواده های معظم شهدا ، ساماندهی گلزار شهداست، گفت: تاکنون از 327 گلزار شهدای استان حدود 200 مورد آن با حمایت مسئولان و کمک های مردم ساماندهی شده است.
کد خبر: ۴۷۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 07 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛احمد ابراهیمی،  در دیدار با امام جمعه مهریز افزود: امسال ساماندهی 40 باب گلزار شهدا در دستور کار است،امیدواریم با اختصاص اعتبار و پیگیری مسئولان تا پایان سال 1396تکمیل و آماده بهره برداری شود.
وی اظهار کرد: سالانه هزار و 500 یادواره‌، یادمان و شبی با شهدا با همکاری نهادهای انقلابی و همراهی مردم و خانواده های معزز شهدا به نحو با شکوهی در استان برگزار می شود.
ابراهیمی یادآورشد: برنامه های مهمی که با همکاری مسئولان انجام می شود دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران است که نقش مهمی در تکریم آنان دارد.
وی تصریح کرد: تکریم 10 هزار و 500 جانباز دوران دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه های محوری این نهاد است که سالانه به نحو شایسته ای برگزار می شود.
همچنین حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز بر تکریم و تعظیم خانواده های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و یادآورشد: دیدار با خانواده های معظم شهدا باید همواره انجام شود.
وی افزود: خانواده های شهدا و ایثارگران گوهرهای نابی هستند بایدهمواره مردم و به خصوص مسئولان قدردان آنها باشند، مصمم هستیم یادواره شهدا به صورت متمرکز در این شهرستان برگزار شود.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .
شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی313 شهید تقدیم نظام کرد.
مرکز این شهرستان در30کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
ضمن تشکر از زحمات شما
به نظر شما اگر این میزان اعتبار مالی هزینه جانبازان خانواده های شهدا و...... محرومین جامعه میشد بهتر نبود؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار