امام جمعه مهریز گفت: پرداخت تسهیلات مناسب برای اشتغال جوانان جزو نیازهای کنونی جامعه است که باید توسط صندوق کارآفرینی این شهرستان انجام شود.
کد خبر: ۴۷۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 07 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی  در دیدار رئیس صندوق کارآفرینی مهریز افزود: با توجه به پرداخت تسهیلات با نرخ سود بالا از طریق برخی بانک ها ، خدمات صندوق کار آفرینی در این شهرستان امری لازم و بسیار پسندیده است.
وی ادامه داد: از نیازهای کنونی جوانان موضوع اشتغال و حضور فعال آنها در عرصه تولید است که باید صندوق کار آفرینی در کنار سایر بخش ها و دولت حضوری جدی و اثر بخش داشته باشند.
امام جمعه مهریز تصریح کرد: مقام معظم رهبری از باب اهمیت مسئله اقتصاد و تولید و اشتغال امسال را به این امر مهم نامگذاری کرده اند و همه باید برای تحقق آن در عرصه حضوری جدی داشته باشند.
محی الدینی گفت: کارهای خوبی برای اشتغال جوانان توسط مسئولان و مشارکت خیران انجام گرفته ولی بخاطر اهمیت موضوع کافی نیست و باید با یک عزم جدی بیشتر و بهتر بعمل آید.
امام جمعه مهریز گفت: اگر مشکل بیکاری حل شود بسیاری از آسیب های اجتماعی و ناهنجاری ها حل می شود بنابرین باید همه دولت را در تحقق اهداف و برنامه های این بخش مهم یاری دهند.
همچنین در این دیدار کاظمی مسئول صندوق کارآفرینی شهرستان مهریز در خصوص اهداف این صندوق که از طریق اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و اشتغال اقدام می کند گزارشی ارائه داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار