کد خبر: ۴۷۴۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱ 08 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛خانه مطبوعات استان یزد به مناسبت روز خبرنگارپیامی صادر کرد.

متن کامل پیام خانه مطبوعات استان یزد بدین شرح است:

بسمه تعالی
جان نباشد جز خبر در آزمون
هر که را افزون خبر جانش فزون
۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی که سال ۱۳۷۷ در مزار شریف افغانستان توسط گروهک تروریستی و متحجر طالبان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است؛ خبرنگاری که تا آخرین لحظه دست از رسالت خطیر خود برنداشت و عاشقانه و با صداقت به کار خود ادامه داد تا به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
صارمی آخرین پیام خود را اینچنین مخابره کرد: «مزار شریف سقوط کرد. هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷، اینجا محل کنسولگری ایران در مزار شریف است، من محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی هستم، گروه طالبان چند ساعت پیش وارد مزار شریف شد. خبر فوری، فوری. مزار شریف به دست طالبان سقوط کرد، عده ای از افراد طالبان در محوطه کنسولگری دیده می شوند به من بگویید که چه وظیفه ای…»
خانه مطبوعات استان یزد ضمن گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی و دیگر شهدای عرصه رسانه، روز خبرنگار را به تک تک فعالان این حوزه و همکاران معزز در سراسر استان از شهرستان خاتم، ابرکوه، مهریز، بافق و بهاباد گرفته تا یزد، اشکذر، تفت، میبد و اردکان تبریک عرض می نماید.
امید آنکه همه اهالی رسانه در استان دارالعباده و دارالعلم یزد با اتحاد و همدلی و عضویت در خانه مطبوعات استان، این تشکیلات را در رسیدن به اهداف مورد نظر که چیزی جز استیفای حقوق خبرنگاران نیست یاری رسانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار