« کتاب آدمها» شامل مجموعه گفت و گوهایی از خبرنگاران یزد نوشته مریم موسوی در آیینی با حضور محمدحسین پاپلی یزدی محقق، جغرافیدان و نویسنده برجسته کشوری در مرکز استان رونمایی شد.
کد خبر: ۴۸۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 24 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در آیین رونمایی از کتاب آدمها با یادآوری ثبت جهانی بافت تاریخی شهر یزد در سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد ( یونسکو) گفت: از این پس بیش از گذشته به اهمیت فعالیت های فرهنگی واقف خواهیم بود و به ارزش چنین اقدامهایی پی خواهیم برد.
محمدعلی طالبی افزود: تلاش نویسندگان و چهره های برجسته ای چون پاپلی یزدی مولف کتاب شازده حمام، یزد را در سراسر کشور نام آور کرده است.
معاون استانداری یزد با تاکید به لزوم تجلیل از شخصیت های علمی، فرهنگی و نویسندگانی همچون پاپلی یزدی ، اظهار امیدواری کرد که بیان خاطره و ویژگیهای گذشته یزد به درس آموزی، غنی شدن فرهنگ و شکل گیری سرمایه اجتماعی مطلوب برای آینده استان کمک کند.
پاپلی یزدی نیز در این آیین با ابراز خرسندی از توجه مسئولان استان به مسائل فرهنگی ، خاطره هایی از گذشته خود از این یزد بیان کرد.
مریم موسوی، مولف کتاب آدمها نیز با ابراز خرسندی از حضور مسئولان، نویسندگان، اصحاب رسانه و جمعی از مردم فرهنگ دوست حاضر در آیین یاد شده ، از پاپلی یزدی که مقدمه کتاب آدمها را نوشته است، قدردانی کرد.
کتاب آدمها 16 مرداد امسال در 256 صفحه توسط انتشارات « آواز قلم سدید» با شمارگان هزار نسخه منتشر شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار