تهاجم یک رسانه‌ی زرد علیه فرزندآوری در گفتگو با یک هنر‌پیشه‌.
کد خبر: ۴۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 16 June 2015
به گزارش تابناک یزد،رضا عطاران در گفتگویی با هفته نامه‌ی زرد "زندگی ایده آل" در اظهار نظری پوچ گرایانه1 گفت: نبودن بهتر از بودن است. شما وقتی هستید درگیر مسائل و اختلافات می شوید. وقتی نباشید خب دیگر نیستید!
وی ادامه می دهد: من بچه خیلی دوست دارم و وقتی بچه های مردم را می بینم حسودی ام میشود که اینقدر دوست داشتنی، باحال و زیباترین موجودات روی زمین هستند. اگر قرار را بر بودن یا نبودن بگذارید به نظرم نبودن بهتر است.

عطاران خاطرنشان می سازد: از ابتدا هم با همسرم هم عقیده بودیم و از قبل از ازدواج هم به صورت جدی برفرزنددار نشدن توافق کردیم.

درآوردن شلوار و خنداندن مردم!

گفتنی است این بازیگر سینما چندی پیش نیز در اظهار نظری عجیب گفته بود که برای خنداندن مردم حاضر هست شلوارش را هم از پایش دربیاورد.


من آدم رکی هستم!

همچنین این بازیگر تلویزیون پیش تر در پاسخ به خبرنگاری مبنی بر استفاده از شوخی های رکیک که در تمام آثار وی مشاهده می شود، گفت: «من آدم رکیکی هستم. تغییر هم نمی کنم. از نظر من خیلی از این مواردی که شما به عنوان شوخی رکیک ازش یاد می کنید مسائلی است که در تمام زندگی شما در جریان است. هیچ کدام از این بخش ها مثل فحش دادن و مسائل جنسی، مواردی نیست که نخواهیم از آن ها صحبت کنیم. هرچند که باید بگویم نگران نباشید من متعلق به سینمای سخیف هستم».

1. هیچ انگاری ادعا می‌کند که انسان‌ها اساسا بی‌معنی و غیر منطقی هستند و رنج انسان‌ها نتیجهٔ تلاش‌های بیهودهٔ افرادیست که قصد دارند دلیل یا معنی ای برای آن در پوچی بی پایان وجود پیدا کنند. کامو ادعا می‌کند تنها سؤال فلسفی درست سؤال درباره خودکشی است، به معنی دیگر آیا ما باید رنج زندگی را تحمل کنیم یا اینکه به سادگی خود را بکشیم؟

گفتنی است پس از روی کار آمدن جریان مدعی اعتدال‌گرایی در حوزه‌ی فرهنگی شاهد جولان لمپنیسم و جریانات ضدانقلاب به صورت کاملا آشکار هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار