کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد گفت: دمای هوای استان یزد از فردا روند کاهشی خود را آغاز کرده و در روزهای انتهایی هفته دمای هوا چهار تا شش درجه کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۵۰۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 02 October 2017

به گزارش «تابناک یزد»محمدرضا شیرغلامی  در خصوص پیش‌بینی شرایط جوی استان یزد گفت: بیشینه دمای استان در روز گذشته به 35 درجه رسید که در مقایسه با روز شنبه 3 درجه افزایش داشت.

 وی در ادامه با ناپایدار دانستن روند افزایش دما در یزد اظهار داشت: از روز آینده دما در استان رو به کاهش نهاده و تا آخر هفته کاهش دمای چهار تا شش درجه سانتی‌گراد را در یزد شاهد خواهیم بود. بیشینه دمای استان در سه روز آینده به‌طور متوسط از 35 درجه به 30 و کمینه دما از 19 به 16 درجه می‌رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد تأکید کرد: در روزهای آینده تغییر جوی خاصی نخواهیم داشت و آسمان صاف و بدون ابری را تجربه خواهیم کرد. 

شیرغلامی در ادامه با اشاره به آمارهای گذشته زمان آغاز بارش‌های استان یزد را در نیمه دوم آبان ماه دانست و افزود: در مهرماه استان یزد شاهد باران چندانی نبوده و یا در صورت بارش، بارش مقدار ناچیزی را شاهد خواهیم بود. باران‌های استان از نیمه دوم آبان ماه آغاز شده و در آذرماه روند افزایشی خود را تکامل می‌بخشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار