کد خبر: ۵۰۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۳ 04 October 2017
به گزارش «تابناک یزد» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد از کشف ۱۸ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از یک مغازه عرضه کننده کالای دخانی خبر داد.
 سرهنگ محمدرضا مزیدی اظهار داشت: ماموران پلیس این استان از خبری در ارتباط با فعالیت یکی از فروشندگان کالای دخانی در رابطه با وارد کردن سیگارهای خارجی قاچاق مطلع شدند.

وی با اشاره به اینکه قاچاقچیان با به خطر انداختن سلامت و اقتصاد جامعه به دنبال سود بیشتر هستند، افزود: ماموران پلیس با انجام تحقیقات لازم فعالیت متهم را زیر نظر گرفته و پس از هماهنگی با مقامات قضائی، مغازه وی را مورد بازرسی قرار دادند.

مزیدی به عملیات صورت گرفته توسط نیروی انتظامی استان در این پرونده اشاره کرد و ادامه داد: در بازرسی انجام شده 18 هزار نخ انواع سیگارهای خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد با اشاره به معرفی متهم به مراجع قانونی، خاطرنشان کرد: محموله سیگارهای کشف شده تحویل اداره دخانیات استان شد.

وی با تاکید بر لزوم همکاری مردم با ناجا در زمینه مبارزه با قاچاق، تصریح کرد: نیروی انتظامی در راستای مبارزه با قاچاق با تمام توان و جدیت وارد شده و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار