رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد از انجام اقدامات اولیه برای تشکیل مجمع خیرین دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد به منظور تعامل و ارتباط موثرتر با خیرین خبر داد.
کد خبر: ۵۰۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵ 08 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»سید حیدر میرفخرالدینی در جلسه برنامه ریزی همایش تجلیل از خیران دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد گفت: ساختار آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای باعث شده صنایع به منظور تامین نیروی فنی خود، ارتباط مستمری با دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای داشته باشند که منجر به ایجاد یک ارتباط موثر و دائمی بین دانشگاه فنی و حرفه ای و صنعت در زمینه های علمی، پژوهشی و دیگر همکاری های دو طرفه شده است.
وی افزود: این ارتباط و نیاز صنعت باعث جذب کمک های خیرین نیز شده است و غالب خیران دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد از مدیران شاغل در صنعت استان هستند.
میرفخرالدینی با اشاره به نیاز دانشگاه فنی و حرفه ای به کارگاه، آزمایشگاه و تجهیزات با توجه به نوع سیستم آموزشی بیان کرد: اقدامات اولیه به منظور تشکیل مجمع خیرین این دانشگاه صورت گرفته و تشکیل این مجمع می تواند اقدامات موثری را در خصوص معرفی و تجلیل از خیرین و ایجاد شناخت از جایگاه این دانشگاه به منظور هدایت خیرین به انجام کارهای موثر، برنامه ریزی نماید.
رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد با بیان اهمیت رسالت تربیت نیروی فنی، متعهد و ارزشی و همچنین روند افزایش پذیرش دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد، خواستار برنامه ریزی برای جذب بودجه های خیری در جهت ساخت خوابگاه و مکان های فرهنگی شد.
رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد اولین اقدام این مجمع را برنامه ریزی برای برگزاری مراسم های تجلیل از خیرین به صورت سالانه خبر داد و بیان کرد: اولین دوره این همایش در اواخر ماه جاری با حضور مقامات استانی و کشوری به منظور تجلیل از قریب به ۲۵ خیر فعلی دانشگاه برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار