معاون فرماندار:
معاون فنی و امور عمرانی فرماندار یزد گفت: 30 لیتر بر ثانیه آب پساب برای ایجاد و توسعه فضای سبز اختصاص یافته است.
کد خبر: ۵۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 22 June 2015
به گزارش تابناک یزد امیر شاکری در جلسه شورای اسلامی شهرستان یزد، افزود: در چند ماه گذشته با پیگیری فرمانداری و شورای اسلامی شهرستان، احداث مخزن پنج هزار متر مکعبی در حاشیه بلوار فقیه خراسانی به منظور استفاده از آب پساب برای آبیاری فضای سبز بلوار فقیه خراسانی و نوار سبز زارچ آغاز که بخش قابل توجهی از آن نیز اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه 30 لیتر بر ثانیه آب پساب برای ایجاد و توسعه فضای سبز اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: لازم است تا مطالعات دقیق و فنی در خصوص سیستم های انتقال، پمپاژ و همچنین نوع درختان متناسب با مشخصات کیفی آب انجام گیرد.

این مسوول ادامه داد: با توجه به بازدیدی با حضور اصحاب رسانه، از نزدیک شاهد انجام پروژه های تحقیقاتی خوبی در تصفیه خانه فاضلاب شهر یزد بودیم که این می تواند تجربیات مفیدی را در اختیار کارشناسان مرتبط قرار دهد.

معاون فنی و امور عمرانی فرماندار یزد اعلام کرد: با هماهنگی بین شهرداری های شاهدیه، زارچ و یزد، در آینده شاهد استفاده آب پساب برای توسعه فضای سبز در شهرستان یزد باشیم.

شاکری تاکید کرد: در همه طرح های شهری و روستایی باید مسئله آب در نظر گرفته شود، زیرا هر تصمیمی بدون در نظر گرفتن محدودیت های آبی بی نتیجه خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد؛ با همکاری و تعامل هر چه بیشتر مدیران و مسوولان استانی و شهرستانی با این شورا در آینده شاهد تحولات خوبی در سطح شهرستان یزد در زمینه های مختلف باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار