مدیرکل امور شهری استانداری یزد گفت: 11 شهردار استان یزد از دوره چهارم به دوره پنجم راه پیدا کردند که علت ابقا شهرداران چیزی جز ارایه خدمات شایسته، رضایتمندی مردم و اعضای شورای شهر از عملکرد شهرداران ابقا شده، نخواهد بود.
کد خبر: ۵۱۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸ 25 October 2017
به گزارش تابناک یزد،مدیرکل امورشهری وشوراهای استانداری یزد در حاشیه معارفه شهردار هرات اظهار داشت: شهرداران واعضای شورای اسلامی شهرباید طبق دستورالعملهایی که برای آنان مشخص شده عمل کنند و نسبت به وظایف وحدود خود اشنایی کامل  داشته باشد.

محمود شاکری شمسی گفت: اعضای شورای اسلامی و شهردار در دوره پنجم برای ادامه فعالیت خود با طرح و برنامه های توسعه محور برپایه اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نسبت به آینده شهر چشم انداز و افق دید بالایی داشته باشند.

وی لازمه توسعه پایدار شهری را درآمد پایدار عنوان و افزود: در نظر گرفتن راه های کسب در آمد پایدار باید یکی از برنامه های پیش رو در شورای شهر و شهرداری هرات باشد.

شاکر شمسی به کارگیری  ابزارهای هوشمند در شهرداری ها را یکی از رویکردهای این ادارات برشمرد و خاطر نشان کرد: شهرداری ها خود را به ابزار جدید که همان مدل های نوین مدیریت شهری است تجهیز کنند تا بتوانند به مطالبات امروزی شهروندان پاسخی قانع کننده بدهند.

وی در ادامه به ابقا شهردار هرات اشاره و اظهار داشت: ابقا علی صادق زاده در منصب شهرداری هرات نشان از عملکرد موفق این فرد در این مقام است.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری یزد افزود: شهردار هرات هفتمین شهرداراز بیست و یکمین شهرداری است که امروز معارفه خواهد شد.

شاکر شسمی گفت: 11 شهردار استان یزد از دوره چهارم به دوره پنجم راه پیدا کردند که علت ابقا شهرداران چیزی جز ارایه خدمات شایسته، رضایتمندی مردم و اعضای شورای شهر از عملکرد شهرداران ابقا شده، نخواهد بود.

وی افزود: دو نفر از شهرداران استان یزد از دوره چهارم به خارج استان منتقل شدند و در شهرهای طبس و رفسنجان در حال خدمت هستند که این یک افتخار برای استان یزد است که توانسته چنین مدیران قوی تحویل کشور بدهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار