فرماندار شهرستان خاتم-یزد:
فرماندار خاتم اعلام کرد: با تمهیداتی که در این شهرستان اندیشیده شده است، تابستان امسال قطع آب در روستاها نخواهیم داشت.
کد خبر: ۵۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 23 June 2015
به گزارش تابناک یزدمحمد زاده رحمانی گفت: بوجه به آغاز فصل گرما و اوج مصرف آب شایسته است شهروندان ضمن صرفه جویی در مصرف آب از استفاده های غیر ضروری در این زمینه پرهیز کنند.

وی ، با بیان اینکه آب اکنون به عنوان یکی از مشکلات مهم کشور و حتی جهان بشمار می رود ، اظهار کرد: مدیریت در زمینه استفاده درست از آب به عنوان مایه حیات زندگی بشری یک ضرورت است.

این مسوول خاطرنشان کرد: در برخی از این روستاها که مشکل افت فشار وجود داشته است با پیگیری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد شبکه آبرسانی اصلاح و تعویض و همچنین چاه جدید نیز حفر شده است.

وی اضافه کرد: مشترکان شهرستان خاتم همیشه در مدیریت مصرف همکاری لازم را انجام داده اند، امید داریم سال جاری نیز با مدیریت مصرف مشکلی در زمینه قطع آب نداشته باشیم.

زاده رحمانی اظهار امیدواری کرد؛ با تامین اعتبار لازم، شبکه های آبرسانی روستاهایی که فرسوده یا دارای نقص و خرابی هستند، تعویض و اصلاح تا مشترکان با مشکلی در این زمینه روبرو نشوند.

سال گذشته بسیاری از روستاهای شهرستان خاتم در تابستان با مشکل کمبود اب آشامیدنی روبه رو شدند که این مشکل تا حدودی از طریق آبرسانی تانکرهای سیار مرتفع شد.

خاتم 38 هزار نفری در 240 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار