کد خبر: ۵۱۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 02 November 2017

به گزارش «تابناک یزد»مشاور فرهنگی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که فرهنگ کار در کشور نیازمند تغییر است، گفت: در بحث اشتغال و فرهنگ کار باید استان یزد را الگو قرار دهیم .

 حجت‌الاسلام «عبدالرحیم شهسواری» در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و ائمه جمعه مراکز شهرستان‌ها و مدیران عضو شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی یزد، اظهار کرد: اشتغال دغدغه اصلی کشور است و ایجاد آن هم ساز و کارهای خاص خودش را دارد .

وی خاطرنشان کرد: انتظاری که در این زمینه از روحانیت وجود دارد، این است که از تریبون‌های نماز جمعه استفاده کنند و فرهنگ و دیدگاه مردم را بسازند و همین تریبون‌های نماز جمعه است که می‌تواند موج عظیم مردم را به صحنه بیاورد .

مشاور فرهنگی وزیر تعاون،کار ورفاه اجتماعی گفت: مردم ما متدین هستند و یکی از کارهایی که ما می‌توانیم از تریبون‌های نماز جمعه در رابطه با اشتغال ایجاد دهیم، تغییر نگرش است، روحانیت در جامعه باید نگرش مردم را نسبت به اشتغال تغییر دهند .

شهسواری با بیان این که یزد در بحث اشتغال و فرهنگ کار از جمله استان‌هایی است که الگو بوده و هنوز هم هست، تصریح کرد: اشتغال را نباید فقط در پشت میزنشینی ببینیم و این موضوع متاسفانه در جوانان ما به عنوان یک فرهنگ نادرست رسوخ کرده است .

وی با تاکید بر این که دشمنان اسلام به دنبال این هستند که جوانان ما را از هویت دینی و ارزش‌های اسلامی و انقلابی دور کنند و ناهنجاری‌های اجتماعی را در جامعه ترویج دهند، گفت: ناهنجاری های اجتماعی موضوعی است که مقام معظم رهبری چند سال قبل این موضوع را به عنوان تهاجم فرهنگی عنوان کردند.

شهسواری با اشاره به این که باید در جامعه مصونیت فرهنگی ایجاد کنیم، گفت: فضای مجازی به همان‌ اندازه که مثبت است، کارکرد منفی هم دارد و ما باید نسبت به تربیت فرزندانمان حساسیت داشته باشیم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار